وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 25 دى 1393 ساعت 09:52   |   کد مطلب: 12161
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدا نماد و پرچم اصلی ما در پاسداری از ارزش های انقلاب هستند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدا نماد و پرچم اصلی ما در پاسداری از ارزش های انقلاب هستند.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در یادواره 11 شهید سرافراز روستای رزینی از توابع شهرستان نهاوند گفت: شهدا نماد و پرچم اصلی دینی ما در پاسداری از انقلاب، استمرار انقلاب و نهادینه ‌کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه هستند و باید همواره راه آنها را ادامه دهیم.

وی گفت: با معرفت و شناخت ائمه و گام برداشتن در مسیر شهدا، می توان در حفظ حکومت اسلامی کوشید و با پاسداری از این سرزمین همچون شهدا، مانع از تجاوز بیگانگان شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: جوانان و کسانی که در یادواره شهدا حضور پیدا می‌کنند بدانند مجلس یادواره شهدا بهانه‌ای برای بستن عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های آن‌ها هست تا اصل ماجرا را که مبارزه با ظلم و جور است و مقابله با تهاجم فرهنگی است فراموش نکنیم.

آیت‌الله ‌محمدی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: امروزه که دشمنان برای ضربه زدن بر انقلاب و آرمانها و ارزشهای شهدا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند باید یادواره‌های شهدا را برای آگاهی‌بخشی جوانان از ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا با کیفیت هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری یادواره شهدا در زنده ماندن یاد آن‌ها، یادآور شد: خوشبختانه برگزاری این یادواره‌ها فرهنگ خوبی است که در ایران شاهد آن هستیم و اگر چنین مراسم‌هایی نبود نتیجه جان‌فشانی شهدا به گوش مردم نمی‌رسید.

امام جمعه همدان یادآور شد: هر شهید پرچم ارزش‌ها و خوبی‌ها برای ملت ما است که ارزش‌ها و اهداف مقدس را زنده نگه می‌دارد و اگر این مراسم‌ها نباشد اهداف شهدا و خدا فراموش می‌شود.

وی همچنین برگزاری یادواره شهدا را راهی برای فراموش نکردن سیره آزادگی ،دلاورمردی و ایمان به خدا خواند و شرکت در این مجلس را اجر و پاداش راه شهدا دانست.

آیت الله محمدی گفت: شهدای ما نیز مانند امام حسین(ع) قربانی حق و حقیقت شدند و با پیروی از این امام بزرگ در تاریخ جاودانه گشتند و جایگاه آنها همچون سرور و سالار شهیدان بسیار بلند مرتبه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما