وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 08:59   |   کد مطلب: 12148
در شورای فرهنگ عمومی کبودراهنگ مطرح شد؛
کبودراهنگ صاحب پیست موتورسواری می شود
کبودراهنگ صاحب پیست موتورسواری می شود
فرماندار شهرستان کبودراهنگ در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ از احداث پیست موتور سواری در کبودراهنگ خبر داد و گفت: احداث این پیست از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، احسان قنبری محل احداث این پیست را در جنب ساختمان کشتارگاه کبودراهنگ اعلام کرد و گفت: زمین این پیست از طرف منابع طبیعی  در اختیار اداره ورزش و جوانان گذاشته شده است و کارهای اداری آن در حال انجام است که امیدواریم در دهه فجر کلنگ زنی آن نیز انجام و عملیاتی شود.
وی به بیان اهمیت ورزش برای جوانان پرداخت و گفت: ورزش باعث ارتقا سطح سلامت در جامعه می شود.
جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر کبودراهنگ از دیگر مباحثی بود که در جلسه شورای فرهنگ عمومی کبودراهنگ  مطرح شد.
نماینده شهرداری کبودراهنگ وجود پسماند های ساختمانی را معضلی برای حاشیه شهر عنوان کرد و گفت: نخاله های ساختمانی باعث بدمنظرگی فضای شهر و آلودگی های زیست محیطی می شود که در این مورد اقدامات خوبی از سوی شهرداری انجام شده است.
نماینده نیروی انتظامی نیز از كنترل مستمر محورهای ورودی شهر خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
 وی همچنین از طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان  کبودراهنگ خبر داد و گفت: این طرح جزو برنامه های نیروی انتظامی است و طی شناسایی هایی که از مناطق آلوده داشته ایم موفق به جمع آوری 42 نفر معتاد شده ایم.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گزارشی از بازدید معلمان و دانش آموزان از کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه داد و گفت: آموزش و پرورش برای بالا بردن سطح مطالعه در بین دانش آموزان توجه ویژه ای به کتابخوانی دارد.
رضا عسگری ضمن تقدیر از حضور امام جمعه کبودراهنگ در مدارس این شهرستان گفت: حضور روحانیت در مدارس موجب آرامش دانش آموزان و دلگرمی معلمان در مدارس می شود.
وی همچنیین از اهدای انواع بروشورهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز و آشنایی با آسیب های ماهواره در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: در این برنامه سعی شده است تا ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی دربین دانش آموزان و والدین آنها از نظرات و مشارکت آنان نیز استفاده شود.
همچنیین رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ گزارشی از وضعیت کتابخوانی و کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ ارائه داد و گفت: در شهرستان کبودراهنگ 6 باب کتابخانه عمومی و 2 باب کتابخانه مشارکتی وجود وجود دارد که کمیت کتابخانه های موجود رضایت بخش نیست.
سید جواد معینی با اشاره به فراوانی روستاهای شهرستان گفت: تنها در دو روستای قباق تپه و ویان 2 باب کتابخانه وجود دارد که این رقم رضایت بخش نیست و باید افزایش یابد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما