وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 23 دى 1393 ساعت 18:53   |   کد مطلب: 12138
دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با خانواده دو شهید نهاوندی + عکس
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با خانواده دو شهید در شهرستان نهاوند دیدار کرد.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در دیدار با خانواده شهیدان قیطاسی و سیف با اشاره به این موضوع که در طول تاریخ مصونیت و در امان ماندن حریم حق از گزند و شر دشمنان اسلام همواره در سایه رشادت و شهادت طلبی های انسانهای آگاه و مخلص تحقق یافته است گفت: شهادت شکوفایی بصیرت و تجلی گاه تطهیر نفس برای انسانهای پرهیزگار است.

وی افزود: رشادت های غیور مردان مومن همواره به دفع شر و فتنه های ساخته دشمن در درون و بیرون از جامعه اسلامی انجامیده است و این مسیر به صورت مستمر تاکنون هدایت گر مسلمین به سوی حق و حقیقت بوده  است چرا که با عروج هر کدام از آن عزیزان عرصه رشادت خالی نشده و مومنان وارسته دیگری ظهور کرده اند لذا راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: در این مسیر آنچه مهم و قابل تامل میباشد تلاش و بسترسازی شما خانواده های معظم است که موجب ظهور و بروز روحیه کفر ستیزی و ایثار و تقویت روحیه آن عزیزان گردیده است.

وی افزود: نقش بی بدیل شما در شکل گیری این رشادت ها و توفیق جهان اسلام در برابر مستکبرین مسلما کمتر از شهادت نبوده و این امر شایسته قدردانی و گرامیداشت شما در دنیا و عنایت باری تعالی و اعطای اجری عظیم در آخرت خواهد بود.

سردار مهدیان نسب اهتمام جدی در رفع مشکلات خانواده‎های معزز شهدا را از اولویت‎های کاری فرماندهی انتظامی استان قلمداد کرد و گفت: حضور در جمع بازماندگان شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند است که نصیب ما شده است.

در خاتمه این دیدارها، ضمن دلجویی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والا مقام، لوح سپاس و هدایایی از سوی فرمانده انتظامی استان همدان به خانواده های معزز این اسطوره های مقاومت و ایثار اهدا شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما