وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 21 دى 1393 ساعت 16:53   |   کد مطلب: 12131
شیعه مرتبط با MI6به دنبال تفرقه افکنی است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه مرتبط با MI6به دنبال تفرقه افکنی است و در حقیقت به سرویس‌های جاسوسی خارجی وابسته هستند.

 احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارنافع با تأکید بر اینکه امروزه گروه‌هایی هستند که به دنبال تفرقه و فتنه در بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی هستند، افزود: مدتی است دشمن با نقشه‌های بسیار عمیق و برنامه‌های گسترده تلاش می‌کند با ایجاد دروغ هایی در جامعه اسلامی با نام شیعه و یا سنی اختلاف ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه عامل اختلاف و تفرقه باید ریشه کن شود، تصریح کرد: شیعه مرتبط با MI6به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف است و در واقع اولین کسانی که برای دستگاه های جاسوسی کار می‌کنند همین افراد و گروه ها هستند.

آریایی نژاد ادامه داد: امت اسلام امروز باید بر روی مشترکات تکیه کرده و در مقابل به مقدسات دیگران اهانت نکنند زیرا این اهانت‌ها جنگ داخلی را بیشتر می کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ما به عنوان شیعه با اهل سنت اختلاف نظرهایی داریم، ابراز داشت: ما به امامت بلافصل حضرت علی(ع) اعتقاد داریم و آن‌ها ندارند اما هر دو به پیامبر رحمت (ص) و قرآن کریم اعتقاد داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: قدرت ها و دولت هایی که از جنگ شیعه و سنی استقبال می‌کنند، هیچ‌گاه دلسوز اسلام و مسلمین و پشتیبان شیعه و سنی نبوده‌اند بلکه در تلاش هستند تا با نفوذ قدرت خویش آتش تفرقه افکنی را شعله ور تر سازند.

وی بر حفظ اشتراکات و یکدلی تأکید کرد و یادآور شد: اگر دلها در جامعه اسلامی به هم گره بخورد ملل اسلامی مثل همیشه حرف اول را در کشور خواهد زد. 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما