وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 دى 1393 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 12109
نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)؛
آمریکا با نام الله و دین مبین اسلام مشکل دارد
نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع)با اشاره به نبرد ایران و آمریکا در 36 سال انفلاب عنوان کرد: مسئله ایران و آمریکا مسئله انرژی هسته‌ای و موشک‌های بالستیک نیست و بلکه آمریکا با نام الله و دین مبین اسلام مشکل دارد.

به گزارش نافع به نقل از ملایری ها، حجت الاسلام و المسلمین شمس اللهی در یادوراه ده شهید روستای بیجن آباد (عباسیه) افزود:در ابتدای انقلاب مگر ایران موشک و انرژی هسته ای داشت و حتی ایران سلاح برای جنگیدن در جنگ تحمیلی را نداشت در آن زمان که مسئله انرژی هسته ای مطرح نبود.

وی تاکید کرد: مسئله اصلی بین ایران و آمریکا بحث اندیشه است، دشمن از شعار لا اله الا الله ، شعارهای شهدا و باورهای مردم می‌ترسد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس اللهی  بدر این مراسم با اشاره به نبرد همیشگی حق و باطل اظهار داشت: نبر حق و باطل یک نبرد مستمر است که از زمان هابیل و قابیل شروع  شده و هر چه تعداد انسان‌ها بیش‌تر شده است این دامنه نیز وسیع‌تر گردیده است.

وی گفت: در نبرد حق و باطل دو گروه حزب الله و حزب شیطان ایجاد می‌شود که انبیاء علمداران حزب الله و فراعنه و مستکبرین علمداران حزب شیطان هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) افزود: ظلم ستیزی، طاغوت ستیزی و مبارزه با انسان‌های ستمگر به عنوان یک اصل در تاریخ انبیاست و هر کس خواهان رستگاری در روز قیامت است باید این اصل و اساس را به خوبی بشناسد.

وی با اشاره به فراز و فرودهای گوناگون در نبرد حق وباطل عنوان کرد: اوج و فراز نبرد حق علیه باطل قیام امام حسین(ع) در مقابل یزید است.

شمس اللهی با اشاره به حدیث امام صادق(ع) افود: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی اینکه نبرد حق و باطل و آنچه در تفکر نبرد این دو جبهه قرار دارد همیشگی و مستمر بوده و این نبرد پایان ناپذیر می‌باشد.

وی شناخت جایگاه در این نبرد را از ملزمات هر کس دانست و گفت: هر کس در نبرد حق و باطل باید جایگاه خود را بشناسد و بداند در چه جبهه ای قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) افزود: شهدا در این نبر جایگاه واقعی خود را شناختند و به پیروی از ابا عبدالله (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امروز نیز جریان نبرد حق و باطل برقرار است و داعش و القاعده و جبهه النصره سردمداران جبهه باطل و حزب شیطان هستند و با بیت المال مسلمین در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و پاکستان فتنه ایجاد می‌کنند.

شمس اللهی با اشاره به نبرد ایران و آمریکا در 36 سال انفلاب عنوان کرد: مسئله ایران و آمریکا مسئله انرژی هسته‌ای و موشک‌های بالستیک نیست و بلکه آمریکا با نام الله و دین مبین اسلام مشکل دارد.

وی افزود: در ابتدای انقلاب مگر ایران موشک و انرژی هسته ای داشت و حتی ایران سلاح برای جنگیدن در جنگ تحمیلی را نداشت در آن زمان که مسئله انرژی هسته ای مطرح نبود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: مسئله اصلی بین ایران و آمریکا بحث اندیشه است، دشمن از شعار لا اله الا الله ، شعارهای شهدا و باورهای مردم می‌ترسد.

وی افزود: هدف اصلی دشمن در مقابله با ایران حذف دین  از سیاست، دین از جامعه و دین از روزمرگی و در کل جدایی مردم از دین  بوده و با ارزش‌های انقلاب و دین اسلام مشکحل دارد.

شمس اللهی گفت: امروز دشمن از راه‌های مختلفی درصدد است که بین مردم و دین جدایی ایجاد کند و تمام توان خود را برای مقابله با ارزش‌ها و فرهنگ غنی اسلام محمدی(ص) گذاشته است.

وی با اشاره به ابزارهای مقابله با دین عنوان کرد: دشمن امروز از راه ماهواره، اینترنت، موبایل و پیامک‌ها و در کل از طریق امواج به جنگ با این مرز و بوم آمده است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) افزود: اگر دیروز جنگ تیر و تن و گلوله بود امروزه جنگ نرم و رسانه است که دشمن با استفاده از امواج قلب جوانان را هدف قرار داده است.

وی گفت: در زمان جنگ تحمیلی خط دشمن و مرز جنگ مشخص بود اما امروزه دشمن جنگ را  با استفاده از امواج و ماهواره به داخل خانه‌ها آورده است و باید در این جنگ بسیار آگاه بود.

شمس اللهی با اشاره به تغییر تاکتیک جنگی دشمن عنوان کرد: دشمن دیروز با استفاده از توپ و تانک به مردم حمله کرد و با حرکت جوانان دشمن زمینگیر شد، اما امروز دشمن تاکتیک جنگی خود را تغییر داده و با جنگ نرم به مبارزه با اندیشه و روح جوانان آمده است.

یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد
یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد
یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد
یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد
یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد
یادواره شهدای روستای بیجن آباد برگزار شد

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما