وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 13:48   |   کد مطلب: 12106
باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در شهرستان بهار متلاشي شد
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از انهدام يک باند حرفه اي تهيه و توزيع موادمخدر صنعتي و دستگيري 25 نفر توزيع كننده موادمخدر در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش نافع، سرهنگ باقري در تشريح اين خبر گفت : موادمخدر از جمله جرايم و معضلات اجتماعي اولويت دار شهرستان مي باشد كه گستره تاثير گذاري آن بر جامعه و شهروندان به عنوان اعضاي جامعه بسيار مخرب و وسيع است.
وي گفت: نوک پيکان اين تهديد بالقوه متوجه نوجوانان و جوانان مي باشد که در اين خصوص عوامل بسياري موثر مي باشد اما گام اول روي آوردن به اعتياد و موادمخدر که با تمرين استعمال همراه است و کارشناسان نيز بر آن تاکيد دارند.
سرهنگ باقري در ادامه افزود: در اين راستا ماموران انتظامي بهارموفق به کشف نزديک به 180 هزار نخ انواع سيگارت خارجي شده اند ولي تجربه نشان داده مقابله صرف با عرضه موادمخدر رافع مشکل نبوده و نياز به ورود خانواده ها به اين عرصه و کنترل و مراقبت از فرزندان دارد.
وي افزود: در هفته جاري نيز ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان توانستند يک باند3 نفره تهيه و توزيع موادمخدر صنعتي را شناسايي و به دام بيندازند و تجهيزات و ادوات تهيه موادمخدر صنعتي از آنان کشف کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان گفت: در طول هفته جاري با اجراي طرح هاي مختلف پاکسازي نقاط آلوده وکنترل محورهاي مواصلاتي با انجام اقدامات اطلاعاتي 850گرم انواع موادمخدر کشف و 25 نفر از عوامل توزيع و مصرف کنندگان موادمخدر نيز دستگير شدند که همگي روانه زندان شدند.
برقراري امنيت ترافيکي با توقيف خودروهاي خطرساز در شهرستان بهار
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از توقيف 74 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف طي هفته جاري در اين شهرستان خبرداد .
به مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ " باقري " در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي ماده 7 ، 8 و 10 قانون رسيدگي به تخلفات و نحوه اخذ جرايم راهور و برقراي امنيت ترافيکي در شهرستان ، ماموران پليس راهنمايي و رانندگي بهار در هفته جاري تعداد 74 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف و خطرساز را توقيف نمودند .
وي افزود: 5 دستگاه از خودروهاي توقيف شده داراي خلافي بالاي ده ميليون ريال بودند که شامل دو دستگاه کاميون و سه دستگاه خودرو سواري بودند و بيشترين خلافي مربوط به خودرو سواري پژو با خلافي بالغ بر 000/650/81 ريال بود.
وي افزودند: همچنين در اين طرح 3 فقره گواهينامه که بالاي 35 نمره منفي داشتند نيز شناسايي و گواهيانه رانندگي آنان براي جلوگيري از سوانح رانندگي ضبط گرديد.
در پايان اين مقام مسئول خاطر نشان نمود : يکي از رانندگان خودرو که مورد تست عدم اعتياد قرار گرفت آزمايش وي مثبت گرديد ، متاسفانه برخي افرد با چنين شرايط جسمي و روحي اقدام به رانندگي مي نمايند که نتيجه اي جز به خطر انداختن جان شهروندان نخواهد داشت لذا پليس در قبال اين قبيل تخلفات کوتاه نيامده و قاطعانه برخورد مي کند .
سرهنگ باقري به دارندگان وسايل نقليه توصيه نمودند ، رعايت قانون را در الويت کار خود قرار دهند چرا که با رعايت قوانين راهنماي و رانندگي امنيت ترافيکي را به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما