وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 12105
افزايش 125 درصدي تصادفات خسارتي در ساعات اوليه امروز در همدان
رئيس پليس راهور استان همدان ازافزايش 125 درصدي تصادفات خسارتي در ساعات اوليه روز جاري در اين شهرستان خبر داد.

به مرکز گزارش نافع ، سرهنگ حسين طلايي گفت: همزمان با اولين بارش برف در زمستان سال جاري کارکنان سخت كوش پليس راهور همدان از ابتداي صبح با تلاش مضاعف سعي در كمك رساني به همشهريان عزيز داشته اند.
وي اضافه كرد: در ساعات ابتدايي صبح کارکنان اين پليس بيش از 70 خودرو را كه به علت لغزندگي معبر از مسير خارج و يا قادر به ادامه حركت نبوده اند را به مسير بازگردانده و شرايط ادامه مسير آنها را فراهم کرده اند.
رئيس پليس راهور استان همدان با تشكر از زحمات مجموعه شهرداري همدان كه از نيمه شب گذشته نسبت به جمع آوري برف از سطح معابر و همچنين نمك پاشي با استفاده از تجهيزات لازم اقدام نموده اند اعلام كرد: بحمداله تعامل خوبي در بين دستگاه هاي ذيربط در جهت ارائه خدمات شايسته به مردم عزيزمان وجود دارد و كليه سازمانها و ارگان ها به وظائف خود واقف و آمادگي مواجه شدن با حوادث از اين قبيل را دارند.
وي در ادامه گفت: در ساعات ابتدايي صبح روز جاري تعداد 45 فقره تصادف خسارتي در سطح شهر همدان به ثبت رسيده كه نسبت به مدت مشابه (با در نظر گرفتن اينكه مدارس نيز در روز پنجشنبه تعطيل مي باشند) شاهد افزايش 125 درصدي تصادفات خسارتي هستيم و قريب به 80 درصد از تصادفات نيز به علت عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از لغزندگي معابر مي باشد .
در ادامه سرهنگ حسين طلايي با اشاره به لغزندگي معابر از همه رانندگان عزيز درخواست كرد با استفاده از زنجير چرخ و لاستيك يخ شكن تردد کنند.
رئيس پليس راهور استان در خاتمه گفت: رعايت سرعت مطمئنه يكي از مواردي است كه مي تواند از بروز تصادفات جلوگيري کند و رعايت فاصله طولي مناسب كه 3 برابر زمان خشك بودن راه است هم از جمله موارد تاثير گذار در پيشگيري از وقوع تصادفات است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما