وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 10:41   |   کد مطلب: 12091
تردد خودروها در محورهای همدان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست
رییس پلیس راه استان همدان گفت : باتوجه به بارش متناوب برف از بامداد پنجشنبه تردد در شماری از محورهای برون شهری این استان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش نافع، سرهنگ 'مهدی شاکری گفت: بارش برف در بیشتر محورها از بامداد امروز آغاز شده و هم اینک با توجه به بالا بودن حجم برف و کولاک شدید در گردنه گاماسیاب واقع در محور نهاوند - نورآباد تردد در این مسیر بدون بستن زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی و در جریان بودن تردد وسایل نقلیه ولی عوامل پلیس راه این استان از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ به شدت ممانعت می کنند.

وی با ذکر اینکه هیچگونه سانحه فوتی در روز جاری رخ نداده است گفت: نمک پاشی به موقع عوامل راهداری و حضور تیم های پلیس راه ، موجب شد مسیرهای این استان برای آمد و شد خودروها باز بوده و شاهد ترافیک سبک و روانی باشیم.

وی اضافه کرد : همچنین شاهد مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد بوده که این امر موجب کاهش دید افقی رانندگان تا 50 متر شده است که توصیه می شود رانندگان در این شرایط چراغ های خودروی خود را روشن نگهدارند.

رییس پلیس راه همدان توصیه کرد: در صورتیکه رانندگان عبوری با تصادف قبلی یا راهبندان مقطعی مواجه شدند از هرگونه انحراف به چپ و تجاوز به سهم عبور مقابل پرهیز کنند.

وی افزود: در صورت انحراف به چپ خودروهای عبوری با مشکل تردد مواجه می شوند و این امر راهبندان های طولانی مدت را به همراه خواهد داشت.

بیش از 62 تیم پلیس راه استان همدان با آغاز طرح زمستانی محورهای مواصلاتی این استان را رصد می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما