وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 15:00   |   کد مطلب: 12079
یک عضو شورای اسلامی کبودراهنگ مطرح کرد؛
خبرنگاران روحیه مطالبه گری مردم را تقویت کنند
خبرنگاران بومی روحیه مطالبه گری مردم کبودراهنگ را تقویت کنند
یک عضو شورای اسلامی شهر کبودراهنگ گفت: خبرنگاران شهرستان در راستای پیگیری حقوق مردم ضمن تقویت روحیه پاسخگویی مسئولین شهرستان باید روحیه مطالبه گری مردم را نیز تقویت کنند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ "غلامرضا بابایی" عضو شورای اسلامی شهر کبودراهنگ در جمع اصحاب رسانه کبودراهنگ گفت: رسالت بزرگ خبرنگاران بومی کبودراهنگ طرح مطالبات و پی پیگیری حقوق مردم این شهرستان است.
وی یکی از وظایف مهم خبرنگاران را روشنگری افکار عمومی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید با برخورداری از اخلاق و منش خبرنگار حرفه ای مسائل را به طور دقیق بررسی و پیگری کرده و اطمینان و آرامش را به جامعه تزریق کنند.
بابایی خبرنگاران را نمایندگان مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستانی باید ضمن نقدپذیری و پاسخگویی صادقانه به خبرنگاران، از آنان حمایت مادی و معنوی کنند.
وی به نقش خبرنگاران و رسانه های محلی در توسعه و تقویت شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع، بررسی مشکلات خبرنگاران، رسانه های محلی و فعالان فضای مجازی شهرستان در دستور کار شهردار، شورا و شورایاران قرار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر کبودراهنگ قلم خبرنگاری را مقدس دانست و افزود: خبرنگار متعهد برای خشنودی خداوند متعال ادبیات نیکو را سرلوحه کار خویش قرار می دهد، جفا می بیند و مورد گلایه و انتقاد و اعتراضات بی رحمانه دوست و آشنا قرار می گیرد اما به قداست قلم خیانت نمی کند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما