وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 12:23   |   کد مطلب: 12069
یک نخبه کبودراهنگی مطرح کرد؛
مسئولان کبودراهنگ فضای مجازی را جدی بگیرند
یکی از چهره های نخبه شهرستان کبودراهنگ در جلسه نشست بررسی مشکلات خبرنگاران این شهرستان بر مواجه فعال مسئولین شهرستان کبودراهنگ با فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ دکتر عزیزالله ویانی گفت: از آنجا که امروزه فضای مجازی بهترین بستر انتقال پیام محسوب می شود مسئولان باید همواره جلوتر از مردم حرکت کنند در غیر این صورت تاثیرگذاری خود را از دست خواهند داد.
وی ضمن انتقاد از شهرداری کبودراهنگ گفت: وقتی در شهرستانی مانند کبودراهنگ که 12 هزار مشترک اینترنت پرسرعت دارد، چرا نباید شهرداری به عنوان متولی اصلی مدیریت شهری در فضای مجازی یک وبسایت فعال خبری تحلیلی نداشته باشد؟
این نخبه کبودراهنگی یکی از فواید داشتن وبسایت خبری فعال را برای مدیران دستگاه های دولتی گرفتن فیدبک روانی عنوان کرد و گفت: شما می توانید با داشتن یک وبسایت خبری فعال اخبار و خدمات خود را در معرض نقد دیگران بگذارید و از آن ها همفکری و فیدبک روانی بگیرید که اثر آن از تشویق بسیار بهتر است.
دکتر ویانی در این نشست از اینکه رسانه های نوین در فضای مجازی جای رسانه های مکتوب و قدیمی را گرفته و از تک بعدی به سمت دوبعدی می روند، سخن گفت و ابراز داشت: در عصر ارتباطات رسانه های محلی در فضای مجازی فعال شده اند به طوری که می بینیم در دورترین روستاهای منطقه خودمان جوانان بلاگر دارند و حرفشان را می زنند.
وی از عقب ماندن مسئولین از غافله مردم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از مسئولین و سیاست پردازان از غافله مردم نیز عقب مانده اند.
ویانی فرهنگ سازی و کمک به رشد آگاهی مردم را یکی از مهمترین خدمات رسانه های محلی در فضای مجازی ذکر کرد و گفت: متاسفانه در کشور ما برخلاف برخی از کشورهای دیگر مانند اندونزی به جایگاه واقعی فضای مجازی توجه نشده است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما