وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 15 دى 1393 ساعت 09:43   |   کد مطلب: 12049
قرآن معتبر‌ترین سند و جامع‌ترین برنامه زندگی را داراست
دبیر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان گفت: قرآن اولین، معتبر‌ترین سند، مقدس‌ترین کتاب و جامع‌ترین برنامه زندگی را داراست و اگر کسی می‌خواهد قرآن را بشناسد، باید مانند غواص و شناگر در اقیانوس قرآن شنا کند.

 به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین قبادی در گفتگویی اظهار کرد: توجه و عنایت به جامعیت‌، انسان‌ساز بودن، هدایت‌گری و ایجاد اثرات مثبت قرآن در جامعه می‌طلبد، تمام متولیان و مسئولین نسبت به ایجاد موج قرآنی در جامعه با تمام توان ورود پیدا کنند.

وی عنوان کرد: ایجاد فضای مناسب در سطح جامعه برابر است با نورانی کردن تمام جامعه و بنابر تعابیر احادیث به ویژه روایت نقل شده از حضرت علی‌(ع): «قرآن نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود»، اگر این مسئله محقق شود چالش‌ها و مشکلات جامعه به صورت محسوس سیر نزولی و کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام قبادی بیان کرد: بر اساس این سخنان و روایات دستگاه‌ها و به خصوص سازمان اوقاف، و  در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و ایجاد موج قرآنی در سطح جامعه، همه ساله اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطوح مختلف شهرستان، استان، کشور و بین‌الملل می‌ کند.

دبیر سی وهفتمین دوره مسابقات قران کریم استان همدان ادامه داد: در استان همدان مرحله شهرستانی این مسابقات به نحو مطلوب انجام شده و در دی ماه امسال نیز با حضور 300 نفر شرکت کننده در رشته‌های قرائت، ترتیل‌، حفظ و اذان، چهار گروه تواشیح و 70 نفر عوامل اجرایی، 18 داور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت