وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 دى 1393 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 12013
وضعيت جدولگذاري و آسفالت بلوار بسيج هر چه سريع تر نهايي شود
رييس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورای اسلامی شهر همدان تاكيد كرد : شهرداري بايد هر چه سريعتر وضعيت تعريض پروژه بلوار بسيج را نهايي كند.

به گزارش نافع، محمد تبريزي در نشست كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شورا اظهار كرد: با توجه به اينكه فرصت كمي از سال باقي مانده است شهرداري بايد در اين زمان باقي مانده وضعيت جدولگذاری و آسفالت بلوار بسيج را نهايي كند.

وی اضافه كرد: به دليل عدم اتمام پروژه و كندي روند كار مشكلاتي از نظر تردد براي خودروها بوجود آمده كه در صورت عدم توجه حوادث جبران ناپذيري رخ مي دهد.

تبریزی همچنين با اشاره به نزديكي سال جديد و با تاكيد بر اينكه زيرساختها براي ورود مسافران نوروزي بايد فراهم شود، افزود: شهرداري كارهاي ستاد تسهيلات نوروزي را بايد از هم اكنون آغاز كند.

رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شورا با بيان اينكه از هدر رفت بودجه پروژه ها بايد جلوگيري كرد ،گفت: پروژه ها بايد به گونه اي اجرا شوند كه دوام و ماندگاري داشته باشند.

محمد تبريزي در ادامه با بیان اینکه سرمايه گذاري درشهرهزينه نيست بلكه نوعي درآمد است اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم درآمدهای شهرداری از محل صدور پروانه های ساختمانی و نوسازی است بر این اساس باید مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار باشد و در این راستا از ظرفیت ها و ابزار های موجود استفاده کند.

تبریزی، صنعت گردشگری را از مهمترین ابزار ایجاد درآمدهای پایدار دانست و اضافه کرد: ماندگاری مسافر در شهر و استان درآمدزایی بالایی را به دنبال دارد لذا در راستای تحقق این امر باید به دنبال تدوین برنامه های مناسبی بود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما