وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 دى 1393 ساعت 20:44   |   کد مطلب: 11999
دستگیری قاتل، در کمتر از 24 ساعت در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک جسد ( جسد یک خانم میان سال) و دستگیری قاتل آن در کمتر از 24 ساعت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ قاسم قربانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: روز دوشنبه هفته گذشته طی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشف یک جسد توسط بستگان در روستای اشتران، مراتب امر به پلیس آگاهی ابلاغ و اعلام شد که پرسنل آگاهی در اسرع وقت در محل جاضر شده و مشاهده کردند خانم میان سالی با ضربات وارد شده از ناحیه سر به قتل رسیده است.

وی اظهار کرد: پس از کشف جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی و با دستور قضائی، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، فردی از اهالی روستا به عنوان کارگر ساختمانی در منزل مقتوله در هفته اخیر تردد داشته است که با یک سری کار اطلاعاتی پلیسی وی به عنوان مضنون اصلی به قتل دستگیر و تحت بازداشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: فرد مضنون که توسط پلیس آگاهی دستگیر شده بود در ابتدای بازجویی قتل عمد را انکار کرده و پس از چندین ساعت بازجویی و تحقیقات و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و ارائه مدارک علیه مضنون دال بر قتل، مضنون زبان به اعتراف گشوده و اظهار کرد مقتوله را با ضربات متعدد بیل کشاورزی به قتل رسانده است.

قربانی ابراز کرد: پش از بازجویی، قاتل عنوان کرد که این قتل به دلیل طمع به طلاها و کارت عابر بانک مقتوله و سرقت بوده است.

وی تصریح کرد: قاتل که فرد روستایی کارگر بوده و به شیشه اعتیاد داشته است، در حدود یک ماه قبل برای انجام کارهای ساختمانی به منزل مقتوله مراجعه کرده که در روز قتل با استفاده از یک فرصت تصمیم به قتل خانم مذکور گرفته و نقشه خود را اجرا می کند و همین اعتیاد به مصرف شیشه یکی دیگر از انگیزه های قتل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان به شهروندان توصیه کرد: از بستگان خود که به تنهایی زندگی می کنند حمایت کرده و سرکشی لازم را داشته باشند.

قربانی از بانوان درخواست کرد: از به نمایش گذاشتن زیور آلات خود در برابر افراد غریبه به طور جد خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما