وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 دى 1393 ساعت 22:50   |   کد مطلب: 11969
فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) ؛
درخشش نام ایران در جهان ثمره خون شهداست
درخشش نام ایران در جهان ثمره خون شهداست
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امروزه ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان به بار نشسته و نام کشور ایران به حرمت خون این شهدا در دنیا می درخشد.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها،  سردار حسین همدانی  بعد ظهر امروز در نخستین یادواره 34 شهید روستای طجر علوی ملایر با اشاره به ارزش والای مقام شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی در کشور ماست.

 وی شهدا و دفاع مقدس را  ارزش‌های تمام نشدنی دانست و عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهدا امام زادگان عشقند و همه به آنها نیازمند هستند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: امروزه ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان به بار نشسته و نام کشور ایران به حرمت خون این شهدا در دنیا می درخشد.

وی به الگو گیری جوانان حزب الله از شهدای ایران اشاره کرد و افزود: دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها رفته و این دستاوردها ثمره خون شهدا است  و جوانان کشورهای اسلامی از جمله حزب الله  از شهدای ایران الگو گرفته‌اند.

همدانی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب با دهها فتنه و توطئه علیه کشورمان به پا خواسته‌اند گفت: حرکت‌های دشمنان در کشورهای اسلامی نیز نتیجه این است که از انقلاب اسلامی ایران هراس دارند.

وی به صحبت‌های نتانیاهو در برابر قدرت حزب الله اشاره کرد و گفت: وی در این سخنان به قدرت ایران در منطقه اذعان کرد و گفته ما می‌خواستیم دست ایران را از منطقه قطع و قدرت حزب الله را تضعیف کنیم اما ایرانیان حزب الله دوم را در سوریه راه‌اندازی کردند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران امروزه به سرتاسر دنیا صادر شده است و ثمره آن را می توان در مبارزات سوریه و حرب الله دید.

وی افزود: کشور سوریه حامی حزب الله و سید حسن نصرالله می‌باشد و مردم سوریه با تشکیل ارتش 70 هزار نفری از اهل تسنن از سلمانان دفاع می‌کنند.

همدانی گفت: تجاربی که ایرانیان از هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با فتنه و آمریکا داشتند و به سوریه دادند از میلیارها دلار سلاح ارزش بالاتری دارد.

وی اقدامات تکویری‎ها و داعش علیه مسلمانان را نشانه دشمنی با نظام اسلامی خواند و عنوان کرد: داعشی‌ها و تکویری‌ها از نسل خوارج و شیطان هستند و با دلارهای عربستان و قطر به جان و مال مسلمانان تعرض می کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به فتنه سال 88 عنوان کرد: سران فتنه حتی اگر توبه هم کنند بخشیده نمی‌شوند چرا که به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام بی حرمتی کردند.

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا عنوان کرد: ایثارگری ها و فداکاری  بیش از200 هزار نفر از شهیدان والا مقام ایران اسلامی  که 34 نفر از آنها مربوط به روستای طجر علوی است  به ثمر نشسته  و نتیجه داده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما