وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 12 دى 1393 ساعت 18:00   |   کد مطلب: 11965
دشمنان داعش را ایجاد کردند تا کشور خلیفه ای درست کنند
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا شیطان وجود دارد توطئه ها نیز هست و دشمنان در توطئه جدید خود داعش را ایجاد کردند تا کشور خلیفه ای درست کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نافعف سردارمحمد اسماعیل کوثری در یادواره شهدای گردان 155 از لشکر انصارالحسین (ع) همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینای این شهر افزود: دشمنان می خواستند با حمله به حزب الله و ایران کار را یکسره کنند اما نتواستند و پیروزی پی در پی بدست آمده است و داعش از بین خواهد رفت. 

وب افزود:به فرموده امام راحل 20 میلیون بسیجی در ایران تربیت شدند و اکنون در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق با الگو برداری از ایران بسیج تشکیل شده است و در یمن نیز در حال شکل گیری است.

کوثری اظهارکرد:تشکیل بسیج در کشورهای مختلف را نوید پیروزی دانست و گفت: آمریکا در منطقه با 160 هزار نیروی سازمان یافته و ورزیده قصد داشت کشورهای منطقه را تصاحب کند اما موفق نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی گریبانگیر آمریکا را گرفته بود که از این موضوع به وحشت افتادند و می خواستند زنجیره مقاومت ایران، عراق، سوریه، حزب الله و فلسطین را قطع کنند.

سردار کوثری گفت: شهدا خالصانه و صادقانه با خداوند معامله کردند و اکنون شهدا به ما نیاز ندارند و ما محتاج شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: امنیت، آزادی و بزرگی و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و اکنون در کشورهای اطراف ناامنی بیداد می کند اما در ایران به برکت خون شهدا و حضور مردم ایران در امنیت بسر می برد.

سردار کوثری  اظهار کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار به جایی خواهد رسید که یاران امام زمان (عج) روز به روز بیشتر می شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا صفوف نماز جماعت و یادواره های شهدا برگزار می شود استکبار جهانی به وحشت می افتد.

سردار کوثری گفت: امام راحل در زمان حیات خویش فرمودند که قرن 21 قرن اسلام است و با این نوید امام، اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت می نشاند.

وی افزود: دشمنان در هنگام پیروزی انقلاب توطئه های زیادی علیه ایران طراحی کردند اما امام راحل با همان شفافیتی که برگرفته از بطن قرآن، آیات و احادیث است مطالب را خیلی صریح و شفاف اعلام کردند.

سردار کوثری اضافه کرد: امام خمینی (ره) بدون داشتن امکانات مادی در زمانی که در تبعید بودند همه سیاست مداران غرب و شرق را مات کردند و دشمنان با همه امکانات نتوانستند جلوی نهضت امام راحل را بگیرند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امام راحل با یقین و باور به قدرت لایزال الهی کلامش دارای نفوذ بود و همه می فهمیدند و به صورت منسجم به ندای وی لبیک گفتند و خروشیدند و دشمن به وحشت افتاد.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب توطئه ها آغاز شد و دشمنان با تقویت ارتش بعثی عراق ، صدام حسین را روی کار آوردند و جنگ علیه ایران را آغاز کردند.

سردار کوثری گفت: پس از آغاز جنگ دو عامل رهبری و حضور مردم موجب پیروزی ایران در جنگ هشت ساله شد و نیروها با ایمان به خداوند و بدون تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: اکنون جوانان ایرانی با استقامت، مسلط و مصمم موشک های نقطه زن و دو هزار کیلومتری ساخته اند که موجب حیرت دشمنان شده است.

کوثری اضافه کرد: گرچه رزمندگان ایران در دوران جنگ آموزش ندیده بودند اما با تدبیر ، خلاقیت و ابتکار با روح انقلابی و اسلامی توانایی بالایی از نظر فکری داشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه 9 دی ماه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب 9 دی روز بصیرت بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه برای دنیا طلبی نباید منحرف شویم گفت: خیلی ها منحرف شدند و اکنون افسوس می خورند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در دیداری که پس از انتخابات 88 با موسوی داشتیم وی گفت که ما شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول نداریم و با لجاجت همچنان روی حرف خود مانده است.

کوثری اضافه کرد: من خطاب به وی (موسوی) گفتم شورای نگهبان و وزارت کشور شما را تایید کردند اما موسوی گفت: اگر 13 میلیون نفری که به من رای دادند بگویند تقلب نشده باز می گویم تقلب شده است.

در این یادواره سه نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطره از دوران دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما