وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 20:16   |   کد مطلب: 11927
جشن شکرگزاری آموزش قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در تویسرکان
جشن شکر گزاری آموزش روخوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با حضور رئیس و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه بصورت نمادین در دبستان "شهید امانی جرا" برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، واسع سوری مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه قلقلرود، درباره برگزاری این طرح گفت: این طرح ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به مدت 33 روز برگزار می گردد که در پایان دوره جشن شکر گزاری برگزار می شود.

وی در جمع دانش آموزان دو ثمره عمل به قرآن را تقوا و ایمان برشمرد و افزود: قرائت قرآن و عمل به آن باعث محو شدن اعمال بد انسان می شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه قلقلرود اظهار کرد: در دين اسلام، خواندن قرآن اهمّيّت بسيار دارد و برترين عبادت خواندن قرآن است و براى اين كه همه ما به اين عبادت برتر روى آوريم، بايد خواندن قرآن را ياد بگيريم و به ديگران نيز ياد بدهيم.

سوری افزود: قرآن خواندن یکی از عبادت های مهم است،که دل و جان را صیقل و جلا داده و انسان را از زمره غافلان خارج می کند و ازاین رو لازم است انسان در هر شبانه روز مقداری قرآن بخواند. 

وی با بیان اینکه از مهمترین آداب قرآن خواندن،اخلاص است،که قرائت بدون اخلاص موجب خشم خدا می شود، عنوان کرد: قرآن خواندن، آدابی ظاهری وب اطنی دارد، از جمله آداب ظاهری آن، با وضو بودن، با صدای بلند و نیکو خواندن و گوش دادن به قرائت دیگران است و از آداب باطنی قرائت، فهم عظمت و برتری کلام ،حضور قلب و تدبر است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما