وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 08:29   |   کد مطلب: 11911
 استیضاح وزیرآموزش وپرورش به جریان‌افتاد
نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه ۶۰ نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند، گفت: به طور جدی پیگیر استیضاح هستیم.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری مجدداً به همراه جمعی از طراحان استیضاح در صحن علنی مجلس با حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌ نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت‌وگو کردیم و به طور جدی خواستیم این طرح را اعلام وصول کند.

وی ادامه داد: وی ما را به جلسه روز دوشنبه ارجاع دادند تا در جلسه هیأت رئیسه مجلس به اتفاق بعضی از طراحان، موضوع استیضاح را بررسی کنند. حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد افزود: در جلسه روز دوشنبه، علی لاریجانی رئیس مجلس و نواب آن و هیأت رئیسه حضور داشتند و اشکالات موجود در آموزش و پرورش را مطرح و خواسته و مطالبه نمایندگان را اعلام کردیم.

وی اضافه کرد: رئیس مجلس بیان کردند که «ما جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشته باشیم و موارد را به وی اعلام کنیم»؛ حال آنکه جلسات با وزیر آموزش و پرورش قبلاً برگزار شده بود و موارد را به اطلاع وی رسانده بودیم اما متأسفانه مشکلات آموزش و پرورش نه تنها حل نشد بلکه ادامه پیدا کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: خواسته جدی طراحان استیضاح اعلام وصول طرح بود و در حال حاضر بیش از ۶۰ نماینده این طرح را امضا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌نژاد، مهمترین محورهای طرح استیضاح را فاصله‌ جدی با سند تحول آموزش و پرورش، عدم توجه به حقوق فرهنگیان، عدم توجه به توزیع عادلانه امکانات آموزش و پرورش در مناطق محروم، بی‌توجهی به حقوق بازنشستگان و بکارگیری نیروهای بازنشسته برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: به طور جدی پیگیر استیضاح هستیم و نمایندگان نیز اصرار بر انجام آن دارند و قرار شد جلساتی نیز برگزار شود، با اینکه به این جلسات خوشبین نیستیم؛ اما نه برای اینکه استیضاح را ملغی کنیم بلکه این جلسات برای حل مشکلات است. 

منبع:مشرق

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما