وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 10:46   |   کد مطلب: 11866
مسئول روابط عمومی انجمن او-اسپرت کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي "محمد قاسم منوچهری" سرپرست انجمن او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران، "محمد رضا پارسیان" به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی انجمن او-اسپرت منصوب شد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و تبلیغاتی به عنوان سرپرست کمیته روابط عمومی انجمن او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با اتکال به ایزد منان و با بهره مندی از خرد جمعی در راه توسعه و معرفی همه جانبه او-اسپرت موفق و پیروز باشید.
پارسیان هم اکنون علاوه بر فعالیت در حوزه های مختلف رسانه و روابط عمومی در کشور، رئیس انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و نیز مسئولیت انجمن دانشجویان روابط عمومی ایران را بر عهده دارد.
گفتنی است؛ او-اسپرت که از مخفف واژه ی اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش پارسیان اصیل آمده است در سال 1378 توسط ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پايه گذاري شد و سرانجام در سال 1385 سازمان تربیت بدنی و كميته ملي المپيك جمهوری اسلامی ایران، یگانه نهاد ملی توسعه ورزش او-اسپرت در سطح ملی که همان انجمن او-اسپرت ایران است را شناسايي و به رسميت شناخت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما