وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 08:10   |   کد مطلب: 11836
بازیکن تیم ملی والیبال ایران و همسرش از سانحه رانندگی جان سالم به در بردند
پوریا فیاضی و همسرش بازیکنان تیم والیبال مردان و بانوان شهرداری ارومیه دچار سانحه رانندگی شدند.

به گزارش نافع،  از یک منبع آگاه، ملی پوش والیبال ایران که به همراه همسرش در اتوبان کرج دچار سانحه رانندگی شده بود، بعد از انتقال به بیمارستان درمان و مرخص شد.

فیاضی بازیکن تیم ملی والیبال ایران و تیم شهرداری ارومیه که پنجشنبه شب به همراه خانواده اش در مراسم عروسی شرکت کرده بود در راه بازگشت دچار سانحه رانندگی شد.

در این حادثه فیاضی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد که خوشبختانه جراحات وارده زیاد جدی نبود و وی پس از انتقال به بیمارستان و زدن چند بخیه مرخص شد.

'مهتا محمدی' همسر فیاضی و بازیکن تیم بانوان شهرداری ارومیه نیز دچار آسیب دیدگی شده بود که در حال حاضر با صلاحدید پزشکان در بیمارستان بستری شده است.

مربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهتا محمدی از ناحیه سر و صورت زخمی شده است و در حال حاضر در بیمارستانی در تهران بستری است.

'سهیلا محورچرخ' گفت: محمدی به احتمال زیاد نمی تواند ما را در نخستین بازی دور برگشت روز پنجشنبه هفته جاری مقابل دانشگاه آزاد تهران همراهی کند.

وی گفت: امیدوارم وی بزودی بتواند سلامتی کامل خود را به دست آورد زیرا این بازیکن از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بانوان ارومیه است.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما