وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 08:02   |   کد مطلب: 11835
با حضور مدیر و معاون مؤسسه جامعة القرآن کل کشور:
ساختمان جدید مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان افتتاح شد
	ساختمان جدید مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان افتتاح شد
ساختمان جدید مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان با حضور مدیر و معاون موسسه جامعة القرآن کل کشور افتتاح شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی» مدیر موسسه جامعة القرآن کریم کشور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مؤسسه قرآنی تویسرکان گفت: امروز امور قرآنی به شدت به فضاها و مکان های مناسب برای تعلیم و آموزش قرآن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر مکان هایی که برای امر آموزش قرآن مورد استقاده قرار دارد استیجاری هستند که گاهی با کوچکترین اختلالات اقتصادی به تعطیلی می کشند، افزود: جامعه امروز ما نیاز به تبیین واقفان در راستای گسترش وقف های جدید و به ویژه وقف برای تعلیم و آموزش قرآن کریم دارد.

«محمد صادق گمار»مدیر مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان نیز گفت: در ابتدا خانم «زینت حاج ولیئی» خواهر شهید«عبد الرضا حاج ولیئی» زمینی به مساحت 234 متر مربع به مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان اهدا کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که هزینه پیش بینی شده برای اتمام احداث ساختمان مبلغ بالایی بود و نیز فاصله زمین نسبت به مرکز شهر زیاد بود، از خانم حاج ولیئی  برای فروش زمین و خرید واحد ساختمانی مستقل اجازه گرفته شد.

مدیر مؤسسه جامعة القرآن تویسرکان افزود: پس از فروش قطعه زمین مذکور با قیمتی معادل یک میلیارد و 550 میلیون ریال، 200 میلیون ریال نیز از سوی جامعة القرآن کشور و حجت الاسلام طباطبایی به آن مبلغ اضافه شد و با تخفیف 300 میلیون ریالی صاحب ساختمان، ساختمان جدید مؤسسه با قیمت یک میلیارد و 800 میلیون ریال خریداری شد.

گمار با بیان اینکه این ساختمان ویژه آموزش برای بانوان و خردسالان است، عنوان کرد: حجت الاسلام طباطبایی قول مساعد برای برخورداری این ساختمان از نمایشگاه و فروشگاه تخصصی قرآن کریم برای خردسالان را نیز داده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما