وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 دى 1393 ساعت 12:57   |   کد مطلب: 11724
سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت خودرو در شهرستان بهار زمين گير شد
فرمانده انتظامي شهرستان" بهار" از دستگيري سارق خودرو و کشف خودرو سرقتي بلافاصله پس از وقوع سرقت از شهرستان همدان خبر داد .

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان،سرهنگ «جمشيد باقري» با تاکيد بر رعايت اصول و قانون شهروندي در شهرستان مبارزه با جرايم در شهرستان بهار را مقتدارانه توصيف کرد و گفت : روز گذشته يک دستگاه خودرو از شهرستان همدان به سرقت رفته بود که توسط ماموران گشت يگان امداد و کلانتري 11 مرکزي بهار متوقف و سارق نيز دستگير شد .

وی در تشريح خبر افزود: در ساعت 2 بامداد روز گذشته يک دستگاه خودرو پرايد هاچ بک از همدان سرقت شد که بلافاصله طرح مهار به اجرا درآمد و ماموران انتظامي شهرستان کليه معابر و محورهاي ورودي و خروجي منتهي به شهرستان را مسدود کردند . سرهنگ باقری افزود: در اين عمليات ماموران يگان امداد شهرستان که در ابتداي جاده منتهي به ميدان نيايش که از نقاط خروجي شهر بهار مي باشد مستقر بودند خودرو مسروقه را مشاهده مي کنند و با اخطار و ايست دستور توقف به خودرو مي دهند که راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار و حرکت خلاف جهت در خيابان اصلي شهر کرد و نهايتاً به علت عدم توجه سارق به ايست پليس، ماموران اقدام به تيراندازي هوايي  به سمت خودرو مي کنند .

این مقام مسوول گفت:در ادامه تعقيب و گريز، سارق خود را در تور پليس گرفتار مي بيند با تغيير مسير به سمت همدان قصد خروج از حوزه استحفاظي را داشته که در مقابل درحلقه دوم تور ماموران و گشت پيشگيري کلانتري مرکزي شهرستان مي افتد ، با تير اندازي به سمت لاستيک خودرو در اين نقطه خودرو از کنترل راننده خارج شده و با برخورد به جدول کنار جاده متوقف مي شود.

وی در ادامه گفت: ماموران بلافاصله سارق را به هويت «س- م» 23 ساله دستگير کرده و در بازرسي ازداخل جيب شلوار وي مقدار يک گرم موادمخدر صنعتي «شيشه» و يک قبضه سلاح سرد «چاقو» کشف کردند و نهايتاً سارق به همراه خودرو سرقتي به يگان مربوطه دلالت داده شد .

در پايان سرهنگ باقري خاطرنشان کرد: در هفته گذشته دو دستگاه خودرو سرقتي پژو 405 و پرايد نيز که از شهرستان هاي اطراف به سرقت رفته بود توسط ماموران گشت پيشگيري شهرستان کشف شده اند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پايان خطاب به دارندگان وسايل نقليه توصيه کرد ، درب اتومبيل خود را به دزد گير و قفل پدال و ساير لوازم تاخيري و بازدارنده مجهز کنند ، تا جايي که ممکن است در منطقه هاي پر رفت و آمد و روشن توقف کنيد. به محض مشاهده افراد مشکوک و اتومبيل هاي رها شده موضوع را به پليس گزارش دهيد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما