وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 دى 1393 ساعت 12:10   |   کد مطلب: 11721
مسابقات پینگ پینگ جوانان پسر جام فجر:
قهرمانی ایران الف با هدایت مربی همدانی
قهرمانی ایران الف با هدایت مربی همدانی
مسابقات پینگ پینگ جوانان پسر جام فجر در مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین برگزار شد و تیم ایران الف با هدایت نادر شاملو مربی ایرانی خود به مقام قهرمانی دهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در رده سنی جوانان رسید.
فینال رقابت های دهمین دوره مسابقات پینگ پنگ بین المللی جام فجر در مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین برگزار شد که در فینال رده سنی جوانان تیم های الف و ب ایران برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفتند.

در این دیدار تیم ایران الف با ترکیب سروش امیری نیا، متین حیدری و آرمان حاجیعی با هدایت محسن شیشه گرها و نادر شاملو به میدان رفتند و در سوی دیگر تیم ایران ب با پارسا جنتی، مهرداد دهستانی و امیر حسین هدایی با هدایت حیدر جلیلوند در بازی فینال حاضر شد.

در اولین بازی این دیدار سروش امیری نیا 3 بر صفر پارسا جنتی را شکست داد. در دومین بازی متین حیدری از ایران الف در یک بازی نزدیک 3 بر 2 مقابل مهرداد دهستانی پیروز شد. در بازی سوم مسابقه فینال آرمان حاجیعی از ایران الف با نتیجه 3 بر 2 مغلوب امیرحسین هدایی از ایران ب شد.
در آخرین بازی فینال سروش امیری نیا 3 بر 1 مهرداد دهستانی را شکست داد تا با این پیروزی تیم ایران الف 3 بر 1 در مجموع ایران ب را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات جوانان پسر جام فجر دست یابد.
گفتنی است تیم ایران الف برای رسیدن به فینال در مرحله نیمه نهایی تیم قزاقستان را شکست داد و ایران ب در بازی قبل از فینال مقابل تیم لبنان به برتری رسید.
 
انتهای پیام/ع

دیدگاه شما