وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 ساعت 11:42   |   کد مطلب: 11683
فرمانده سپاه تویسرکان گفت: با بهره مندی از سیاست های اقناعی، در حدود پنج ماه گذشته، 230 فقره تجهیزات ماهواره ای در شهرستان تویسرکان به صورت داوطلبانه جمع آوری شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور «سعید سعیدی» در نشست هم اندیشی بسیج هنرمندان تویسرکان، گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای توسط ابرقدرت ها و استکبار جهانی مدیریت می شوند و آن ها می خواهند اندیشه و افکار خود را بر مردم جهان تحمیل کنند.

 وی با بیان اینکه مدیریت این گونه شبکه ها نه بی طرفانه است و نه ناآگاهانه، اظهار کرد: آن ها به دنبال جایگزین کردن ضد ارزش ها و عقاید پوشالی خود به جای ارزش ها و اعتقادات ملت ها هستند.

فرمانده سپاه تویسرکان،  گسترش پوچ گرایی و بی بند و باری، تزلزل در بنیان خانواده، شبه افکنی و ایجاد تعارض های فرهنگی و عقیدتی و بروز ناهنجاری های اجتماعی را برخی از مضرات و آسیب های شبکه های ماهواره ای عنوان کرد.

سعیدی جایگزین کردن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی، ترویج بی قیدی اخلاقی و اندیشه فرهنگ برهنگی را برخی دیگر از آسیب های این شبکه ها برشمرد.

وی برگزاری محافل روشنگری و بصیرت افزایی در راستای شناخت و شناسایی آسیب های ماهواره ای را برخی از اقدامات سپاه تویسرکان در مقابل دجالواره ها عنوان کرد و افزود: با برگزاری این گونه جلسات و بهره مندی از سیاست های اقناعی، در حدود پنج ماه گذشته 230 فقره تجهیزات ماهواره ای در شهرستان تویسرکان به صورت داوطلبانه جمع آوری شد.

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: برگزاری جلسات دجالواره شناسی با تکیه بر اعتقادات و باورهای دینی می تواند راهکار مناسبی در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه در راستای مقابله با توطئه های دشمنان نظام و بکارگیری بهره مندی از سبک زندگی اسلامی باشد.

سعیدی خاطر نشان کرد: مردم خود همیشه در صحنه اند و همان گونه که در جنگ نظامی پیروزی را به دست آوردند در جنگ نرم نیز می توانند بر دشمن پیروزی شوند.
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما