وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 آذر 1393 ساعت 12:28   |   کد مطلب: 11572
فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از سرقت 128 ميليون ريال وجه نقد از پست بانک روستاي لاميان اين شهرستان و دستگيري 2 نفر سارق آن کمتر از 8 ساعت خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ قاسم قرباني در تشريح اين خبر گفت : روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر به صدا درآمدن آژير خطر پست بانک روستاي لاميان ، بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامي ولاشجرد در محل حاضر شدند که پس از تاييد خبر از سوي عوامل پاسگاه مربوطه با تشکيل يک تيم ويژه، موضوع در دستور کار عملياتي کارآگاهان پليس قرار گرفت .

وي افزود: عوامل پاسگاه انتظامي ولاشجرد با تشکيل اکيپ تخصصي پليس آگاهي ، اطلاعات و عمليات در محل حاضر شدند که بررسي هاي به عمل آمده حاکيست تعداد 3 نفر سارق با سر و صورت پوشيده وارد ساختمان پست بانک شده و اقدام به پاشيدن اسپري و ضرب و شتم مسئول وقت پست بانک نموده و سپس از داخل گاوصندوق اقدام به سرقت مبلغ 128 ميليون ريال وجه نقد مي نمايند و با يک دستگاه خودرو پرايد از محل متواري مي شوند.

وي در ادامه بيان داشت : تحقيقات پليسي در محل، جهت شناسايي و دستگيري سارقان آغاز و هر سه نفر سارق که دو نفر از آنها اهل همان روستا و ساکن شهرستان کرج بودند شناسايي و در يک عمليات ضربتي دو نفر از سارقان دستگير شدند اما نفر سوم متواري شد که تلاش جهت دستگيري وي نيز ادامه دارد.

سرهنگ قاسم قرباني بيان داشت: سارقان پس از انتقال به پاسگاه به بزه ارتکابي و نقشه شوم خود معترف و اقرار کردند. که در اين راستا پرونده تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خاتمه ضمن بيان توصيه هاي پيشگيرانه و رعايت هشدار هاي پليسي به شهروندان بيان داشت: با توجه به افزايش گشتي ها و ارتقاء عملياتي پليس و گشت هاي نامحسوس شهرستان تويسرکان محل امني براي سارقان نمي باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما