وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 آذر 1393 ساعت 23:17   |   کد مطلب: 11449
سی سال است در این مملکت 16 آذرمتعلق به دانشجوهاست، امسال روزمان را هم گرفتند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: مصوب کرده بودند در روز ۱۶آذرماه هیچ تشکل دانشجویی حق برگزاری برنامه را ندارند .

به گزارش نافع به نقل از صدای دانشجو محمد علی مرادیان ضمن انتقاد از نحوه برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: امروز باید تسلیت گفت به آرمان ها، دانشجو موذن جامعه است اما برخی میخواهند در سرم تغذیه  تفکر دانشجوها قرص خواب بیاندازند. به چه حقی و با چه مجوزی حق چندین ساله ما را غصب کردند.

وی در ادامه افزود: این نقص است به این دلیل که زعیمشان در شعار های انتخاباتی عنوان  کرده بود باید جنبش های دانشجویی بیش از پیش فعالیت کنند و امروز مدیرهایش در دانشگا ها جلوی فعالیت ها دانشجویی  سنگ اندازی میکنند و روزی را که متعلق بود به دانشجوها به نفع ساختار اداریشان مصادره کردند. 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: چه زشت است این حرکت به این دلیل که مگر دانشجو مرده است که اینان مراسم روز دانشجو را برگزار کنند به اسم روز دانشجو و چه زیباست که اینان از زبان حق دانشجوهای انقلابی میترسند.

وی ایجاد این  محدودیت را نشان دهنده جهت گیری صحیح جریان دانشجویان انقلابی در این دوران دانست و افزود: که اگر این گونه نبود پس به چه دلایلی این روز را ظالمانه مصادره کردند؟

مرادیان در خاتمه افزود: خدایا رهبرمان را برایمان نگهدار که تنها اوست که در این دوران ها پشت ما به اخلاص ایستاده است و چقدر بصیرت به ما داد وقتی که فرمود: مراقب باشید که برخی در صحنه سیاسی کشور، با شعار اعتدال، جریان های مؤمن را کنار نزنند زیرا همین جریان مؤمن است که در مواقع خطر زودتر از همه سینه سپر می کند و در مشکلات نیز، دولت را به طور واقعی کمک می کند. و خدا لعنت کند آن دست هایی را که نمی گزارند و نمی خواهند دانشجو و دانشگاه های ما سیاسی باشند.

 

 

 

دیدگاه‌ها

احسنت

دیدگاه شما