وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 آذر 1393 ساعت 12:02   |   کد مطلب: 11437
مسواک هوشمندی که تمام عمر با شما خواهد بود
اگر تاکنون به خود گفته‌اید: «من به یک مسواک احتیاج دارم که فعالیت‌های داخل دهانم را پیگیری کند»، خوش شانس هستید. زیرا یک مسواک هوشمند طراحی شده که می‌توانید از فعالیت‌های داخل دهانتان از طریق وب سایت یا گوشی هوشمند خود اطلاع یابید.

به گزارش نافع به نقل ازگجت نیوز؛ اهالی شرکت Goodwell ارزیابی کرده‌اند که هر کدام از ما در طول عمر خود، ۳۰۰ مسواک مصرف می‌کند. این شرکت قصد دارد مبارزه‌ای علیه مسواک‌های فعلی راه‌اندازی کند. شما تنها با ۶۹ دلار یک دسته آلومینیوم توخالی به همراه یک برس زغالی به دست می‌آورید که تعویض می‌شود.

با اشتراک ۷۹ دلاری از قطعات جایگزین نیز بهره خواهید برد که هنوز هم ارزان‌تر از مسواک‌های سری هوشمند اورال‌بی است. اگر فکر می‌کنید این مبلغ ناچیز است، می‌توانید از اشتراک بسته ممتاز استفاده کنید که یک نخ دندان پیچی و تمیز کننده زبان نیز دارد و ۸۹ دلار است.

goodwell_04

اما اگر بخواهید از طریق وب یا گوشی هوشمند خود بدانید دقیقاً با این مسواک جذاب چه می‌کنید، باید ۱۵۰ دلار بپردازید. این مبلغ دسترسی نرم‌افزاری به شتاب‌سنج و کنترل‌گر کوچک داخل مسواک را نیز شامل می‌شود. کل این قضیه یک کد باز است، در نتیجه امیدواریم که شرکت تولید کننده اپلیکیشن‌های بیشتری برای بهره‌برداری از این سخت‌افزار بسازد. البته، هیچ کدام از این‌ها واقعیت نخواهد یافت، مگر این که بودجه ۱۲۵۰۰ دلاری از سوی مردم تأمین شود. اما مطمئناً دوست دارید که شرکت اورال‌بی نیز یک رقیب داشته باشد، اینطور نیست؟

goodwell_05
goodwell_06
goodwell_07
goodwell_02

 

goodwell_03
gadgetnews
4444
goodwell_08
انتهای پیام/ع

دیدگاه شما