وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 20:55   |   کد مطلب: 11386
انتقاد استاندار همدان از معلق ماندن لایحه خروج از رکود و رفع موانع تولید در مجلس
استاندار همدان از بلاتکلیفی و معلق ماندن لایحه خروج از رکود و رفع موانع تولید در مجلس انتقاد کرد

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت در همایش ملی کارآفرینان کشور در همدان با انتقاد از عملکرد کند مجلس در لایحه خروج از رکود افزود: مدت ها است که این لایحه تقدیم مجلس شده و مجلس هرچه زودتر باید این موضوع را رفع کند،زیرا تصمیم مجلس شرایط را کاملا دگرگون می کند.

وی با بیان اینکه حدود 400 میلیارد تومان از بدهکاری های معوقه سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان تعیین و تکلیف شد اظهار داشت: مقرر شد بدهکاران 5 درصد از معوقات خود را به بانک ها بدهند و 95 درصد باقیمانده در مدت 5 سال پرداخت شود.

استاندار با اشاره به اینکه این روش راه حلی مناسب برای ادامه چرخه واحدهای تعطیل شده است یادآور شد:پیشنهاد می کنم سایر استانها نیز از این روش برای به حرکت انداختن چرخه تولید استفاده کنند.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه در همایش سرمایه گذاری550سرمایه گذار از ده کشور شرکت کردند گفت:در همایش سرمایه گذاری بیش ازسه هزار میلیارد تومان تفاهم نامه و قرارداد بسته شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل اساسی کشوراقتصاد است افزود:در صورت اجرای اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی فعال تحریم ها تاثیری بر کشور نخواهند داشت.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه همایش کارآفرینی و سرمایه گذاری مکمل یکدیگرند خاطرنشان کرد:قصد ما از برگزاری این همایش ها ایجاد اشتغال صفر نیست،بلکه هدف توسعه اشتغال همراه با نوآوری است.

این مسئول تصریح کرد: در این همایش کارآفرینان سراسر کشور گردآمده اند تا راهی برای رسیدن به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری برسند.

نیکبخت با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش افزود: قطعا کارآفرینی در کنار سرمایه گذاری نجات اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما