وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 16:21   |   کد مطلب: 11381
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
۱۴۰ هکتار از اراضی وقفی کبودراهنگ دارای سند مالکیت شدند
۱۴۰ هکتار از اراضی وقفی کبودراهنگ دارای سند مالکیت شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اخذ سند مالکیت برای ۱۴۰ هکتار از اراضی موقوفه مسکونی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی با اعلام این خبر گفت: این مقدار از اراضی وقفی مسکونی شهرستان مورد اختلاف با منابع طبیعی بود که طبق تفاهمنامه ای تعیین تکلیف شد.

وی از تعیین تکلیف حدود این مقدار از اراضی وقفی مسکونی شهرستان توسط کارشناسان مربوطه دو دستگاه خبر داد و گفت: حل و فصل و تصمیم گیری در موارد اختلافی نهایتا منجر به اخذ سند مالکیت برای ۱۴۰ هکتار از اراضی موقوفه مسکونی شهرستان کبودراهنگ شد.

حاجی زین العابدینی با بیان اینکه باقی مانده پلاک های مورد اختلاف باید هر چه سریع تر مورد توافق اوقاف و منابع طبیعی قرار گیرد تا برای آن سند اخذ شود، اظهار داشت: تاکنون در استان همدان اقدامات خوبی جهت احیا موقوفات و اخذ سند مالکیت آنها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تفاهم نامه های منعقد شده بین اوقاف و منابع طبیعی را در جلسات مشترک دو دستگاه عنوان کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته برای احیا موقوفات مثمر ثمر بوده و بررسی ها نشان می دهد که ارزیابی ها مثبت و از روند خوبی در استان همدان برخوردار بوده است.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی از تصرف موقوفات و انفال در دوران طاغوت به عنوان اموال شخصی توسط رضاخان و پسرش برای نزدیکان خود خبر داد و گفت: احیا موقوفات یکی از خدمات و برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است که توسط امام راحل بنیان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه بستر اصلی همکاری های مشترک و دستیابی به اهداف است، ابراز داشت: کارشناسان دو سازمان با نگاه حل معضل، برطرف کردن اختلاف و رعایت منافع مشترک و با لحاظ قوانین، کار کارشناسی انجام می دهند.

انتهای پیام/ ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما