وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 13:01   |   کد مطلب: 11321
اجرای طرح "قدم به قدم به سوی حرم، نامه‌ای به کربلا" در همدان/ هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو
مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از اجرای طرح معنوی "قدم به قدم به سوی حرم(نامه‌ای به کربلا)" برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش نافع، طیبه رنجبران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: این طرح معنوی به ابتکار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان و همزمان با آغاز ماه محرم اجرا شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: پاکت‌های مخصوصی برای نوشتن نامه به حضرت سیدالشهدا(ع) طراحی شده که در مدارس و دانشگاه‌ها توزیع شده است.

رنجبران از استقبال گسترده مردم همدان از این طرح معنوی خبر داد و افزود: 60 هزار پاکت در سراسر استان توزیع شده که با همکاری هیآت مذهبی، آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها و رابطین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مردم متدین استان می‌توانند نذورات و هدایای خود برای بازسازی حرم حضرت سیدالشهدا(ع) را در این پاکت‌ها قرار دهند.

مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، هدف از اجرای طرح "قدم به قدم به سوی حرم(نامه‌ای به کربلا)" را افزایش روحیه مشارکت مردمی برای ساخت مرقد مطهر سید و سالار شهیدان دانست و گفت: همه نامه‌ها به کربلای معلی ارسال شده و به بهترین تصاویر، نوشته‌ها و نامه‌ها، هدایایی معنوی از طرف حرم سیدالشهدا(ع) به نیت تبرک تعلق خواهد گرفت.

رنجبران اظهار داشت: در پشت پاکت مخصوص این طرح آمده است:

" گیرنده: کربلای معلی- برسد به دست سالار شهیدان عالم، شهید مظلوم و بی‌کفن، غریب دشت کربلا، حضرت امام حسین(ع)

فرستنده: دوستدار و عاشق شما از سرزمین ایران اسلامی، کشور شیعه، خانه امام زمان(عج)- شهر دارالمؤمنین همدان، ...

وی ادامه داد: در داخل پاکت نیز این جمله درج شده است:

" سلام به پرچم، سلام به روضه، سلام به کربلا، سلام به ...

آقا محرم که می‌شود؛ بیشتر دلم برای شما تنگ می‌شود. این نامه‌ای است برای شما که به نسیم محرم می‌سپارم تا از دست علمدارتان حضرت اباالفضل‌العباس(ع) به دست شما برسد".

رنجبران اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند به به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در خیابان میرزاده‌عشقی، کوچه سپیدار، ساختمان فدک، طبقه دوم مراجعه کنند.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/ر.ح

 

تصاویر تکمیلی: 
اجرای طرح "قدم به قدم به سوی حرم، نامه‌ای به کربلا" در همدان/ هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو

دیدگاه شما