وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 00:27   |   کد مطلب: 11298
تریبون و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه صنعتی همدان برگزارمی شود
مسئول کانون کرسی‌های آزاد دانشجویی بسیج دانشگاه صنعتی همدان گفت:به همت بسیج دانشجویی تریبون آزاد با موضوع روند مذاکرات هسته‌ای و کرسی آزاد اندیشی با موضوع روند مذاکرات هسته‌ای از آغاز تا کنون در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، سید مهدی براتی، مسؤل کانون کرسی‌های آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو، از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع "روند مذاکرات هسته‌ای از آغاز تا کنون" و برگزاری تریبون آزاد در خصوص تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در روز سه شنبه 11 آذر خبر داد.

وی ضمن گلایه از آیین نامه جدید کرسی‌های آزاد اندیشی خاطرنشان کرد : پیرو تاکیدات چند باره مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، انتظار می‌رفت اصلاح آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی منجر به سهولت اجرای آن شود. اما با اضافه  کردن بندهایی از قبیل ثبت نام موافقین و مخالفین قبل از ارایه درخواست به هیأت نظارت یا انجام ثبت نام از مخالفین توسط هیأت نظارت که باعث ایجاد مشکل در روند تبلیغات ثبت نام می‌شود؛ کار را برای اجرا کنندگان کرسی آزاد اندیشی دشوار کرده است.

 مسؤل کانون کرسی‌های آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت کرسی های آزاد اندیشی یک واحد تخصصی در بسیج دانشجویی این دانشگاه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها تأسیس شده است.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما