وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت 21:06   |   کد مطلب: 11271
کسب جایگاه سوم دو و میدانی کشور توسط بانوان ورزشکارهمدانی
تیم بانوان دو‌ و‌ میدانی‌کار استان همدان در رده سنی بزرگسالان در جایگاه سوم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور قرار گرفتند.

به گزارش نافع، موفقیت‌های بانوان همدانی در رشته‌های مختلف ورزشی همچنان ادامه دارد و این موضوع دلگرمی بانوان را برای حضور در میادین ورزشی دوچندان کرده است.

در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور زنان، بزرگداشت شهیده زهرا مستاجران که در شهر جدید بهارستان در استان اصفهان برگزار شد باز هم تیم اعزامی از استان همدان موفق به کسب رتبه در این رقابت‌‌ها شد.

در این رقابت‌ها بیش از 90 دونده از استان‌های تهران، همدان، فارس، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، زنجان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گیلان، البرز، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد و کردستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان در رده سنی بزرگسالان تیم اصفهان با 13- امتیاز قهرمان شد، تیم فارس با 29- امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم همدان با  33- امتیاز موفق شد جایگاه سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در رده سنی جوانان نیز تیم تهران با 25- امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم البرز با 29- امتیاز نایب قهرمان شد و اصفهان با 44- امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسابقات در شهر جدید بهارستان واقع در 15 کیلومتری اصفهان با حضور افشین داوری رییس فدراسیون دو‌ و میدانی و عبدالرسول یزدی‌زاده رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان برگزار شد.

دوندگان بزرگسال در مسافتی هشت کیلومتری و جوانان در 6 کیلومتر مسیر مسابقه را در نوردیدند.

در بخش انفرادی و در رده سنی بزرگسالان سمیه شهر از همدان در جایگاه هفتم قرار گرفت و در رده سنی جوانان نیز زینب احدی از همدان پنجم شد.

سال گذشته که رقابت‌ها در استان هرمزگان برگزار شد، در رده سنی جوانان همدان با 11- امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و استان‌های فارس و البرز به ترتیب با 21- و 30- امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان تیم اصفهان با 16- امتیاز قهرمان شد و تیم‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب با 22- و 27- امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما