وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت 20:30   |   کد مطلب: 11259
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی ایران اسلامی به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش نافع به نقل از رودآور محمد‌مهدی مفتح در یادواره 35 شهید محله جولستان تویسرکان در مسجد اعظم این شهرستان با اشاره به اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان، مهمترین شاخصه اصلی بسیج را اخلاص دانست و اظهار کرد: در سایه این اخلاص، انقلاب اسلامی تثبیت شده و استمرار یافته است.
وی امام خمینی(ره) را بارزترین بسیجی مخلص عنوان و تصریح کرد: امروز همین تفکر بسیجی عظمت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان داده و به الگویی بی بدیل  آزادخواهان جهان در راستای مبارزه با ظالمان و مستکبرین تبدیل شده است.  

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با تأکید بر اینکه فرهنگ و تفکر جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان قدرتمند ساخته است، افزود: این تفکر سبب شکست ناپذیری ایران اسلامی در برابر هجمه ها و ترفندهای سخت افزاری و نرم افزاری و تبلیغات سوء دشمنان انقلاب شده است.

سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به اینکه در سطح کشور 22 میلیون بسیجی با توجه به منویات رهبری در عرصه های خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند، از حضور 22 هزار بسیجی در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد.
وی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان تویسرکان در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت مطلوبی دارند، تصریح کرد: به عنوان نمونه می توان به حضور بسیجیان در عرصه های اشتغالزایی از جمله زنبورداری، پرورش قارچ، پرورش دام و طیور و نیز محصولات گلخانه ای اشاره کرد.

سعیدی ابراز کرد: در هفته بسیج امسال یک سالن فرهنگی- ورزشی با عنوان 9 دی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 850 میلیون ریال و دو سالن ورزشی و فرهنگی در بخش قلقلرود و روستای ولاشجرد هر کدام با صرف هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: افتتاح کارگاه تولید رشته آشی و کارگاه تولید کود ورمی کمپوست در هفته بسیج، بخش دیگری از فعالیت های بسیج تویسرکان در راستای اشتغالزایی و محورمیت زدایی است.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما