وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت 20:09   |   کد مطلب: 11258
اعزام بیش از 400 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور
صبح امروز بیش از 400 دانش آموز دختر شهرستان ملایر برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش نافع به نقل از ملایری ها، مصطفی رستمی در آئین اعزام دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال به حولو قوه الهی 403 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان ملایر در قالب 9 اتوبوس با همکاری آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: در کنار این دانش آموزان راویان دفاع مقدس و خواهران طلبه جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات آنها اعزام شده اند.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه دانش آموزان از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه و فتح المبین بازدید خواهند کرد، گفت: دانش آموزان با بازدید از این مناطق عملیاتی از نزدیک با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با حضور در این مناطق ادامه دهنده راه شهدا می باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: به یاد داشته باشیم که امروز به یاد شهدای بسیج و جنگ تحمیلی سفر نورانی خود را آغاز می کنید.

کاوه برخورداری با بیان اینکه بسیج با توجه به معنویت و سازندگی نفس خود برای هرگونه تهدیدی آماده است، افزود: تصور نکنید کسانی که جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند امروز در خواب هستند، بلکه دشمن باسلاح دیگری وارد میدان شده و ما باید هوشیار باشیم.

وی ابراز کرد: صحنه نبرد امروز جوانان و نوجوانان صحنه کسب علم و دانش و رشد معنویت است که باید به عنوان جوان و نوجوانایرانی قدم‌های خود را محکم برداشته و در مسیر رشد استعداد و توانایی خود به دنبال رشد و شکوفایی میهن اسلامی ایران باشید.

برخورداری تصریح کرد: سفر راهیان نور می تواند تأثیر بسزایی در رشد دانش آموزان داشته و با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های بعمل آمده با حضور روایان و مبلغین کمک بیشتری در این مسیر به دانش آموز می شود.

 

راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما