وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 16:10   |   کد مطلب: 11192
کبودراهنگ شاد نیست! / انتقاد شدید فرماندار کبودراهنگ از وضعیت فرهنگی شهرستان
فرماندار کبودراهنگ گفت: هنرمندان با تدارک برنامه های فرهنگی و هنری از قبیل کنسرت های موسیقی و تئاتر جو حاکم بر این شهرستان را تغییر دهند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ،  احسان قنبری در نشستی که با اصحاب فرهنگ و هنر داشت، کبودراهنگ را شهرستانی مذهبی عنوان کرد و گفت: جو حاکم بر کبودراهنگ نیاز به تغییر دارد و هیچ مانعی برای برگزار نکردن کنسرت های موسیقی در این شهرستان وجود ندارد.
قنبری اجرای برنامه های متنوع شاد را در تقویت روحیه مردم موثر دانست و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد کبودراهنگ نسبت به اجرای برنامه های شاد در مناسبت های مختلف اقدام نماید.
وی به نقش اصحاب فرهنگ و هنر در ترویج فضای شاد اشاره کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر می تواند در زمینه ایجاد فضای شاد بیش از پیش فعالیت داشته باشند و این امر نیاز به همکاری بیش از پیش هنرمندان دارد.
وی افراط و تفریط را از آفت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: در هر فعالیتی که خط اعتدال شکسته شود فضا به سمت زیاده روی خواهد رفت و آن فعالیت به نتیجه نخواهد رسید.
وی برگزاری کنسرت های موسیقی، اجرای نمایش تئاتر، جشنواره ها و همایش ها را در راستای ایجاد جامعه ای شاد عنوان کرد و گفت: این امور هیچ منافاتی با مذهبی بودن مردم ندارد.
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ نیز کمبود اعتبارات را مهمترین مشکل این اداره در جهت تقویت انجمن های هنری شهرستان عنوان کرد و خواستار تعامل فرماندار با ادارات آموزش و پرورش و اوقاف در جهت حمایت از هنر تئاتر و سینما در کبودراهنگ شد.
انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما