وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 16:02   |   کد مطلب: 11190
رصد ،پژوهش، تولید و آموزش اهداف مرکز پویا نمایی
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر گفت:تولید و آموزش و رصد از اقدامات و تولیدات فرهنگی دشمن و پژوهش و بررسی آنها از دیگر ثمرات افتتاح این مرکز می باشد.

به گزارش نافع، علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به افتتاح مرکز پویا نمایی کانون بسیج ملایر اظهار کرد:مرکز هنرهای دیجیتالی بسیج ناحیه ملایر اقدامی موثر و جدی در جنگ نرم است.

وی رصد ،پژوهش، تولید و آموزش را از اهداف افتتاح این مرکز ذکر کرد و افزود: رصد اقدامات و تولیدات فرهنگی دشمن و پژوهش و بررسی آنها از دیگر ثمرات افتتاح این مرکز می باشد.

وی گفت:  با توجه به تحقیقات و پژوهش‌های صورت گرفته در این مرکز هنری آثار دیجیتال از جمله انیمیشن وبازی‌های رایانه ای تولید و در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار می گیرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایرتاکید کرد: بستر سازی جهت تولید آثار فاخر جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و زمینه سازی جهت ساخت ابزار بومی تولید انیمیشن و بازیهای رایانه ای از اولویت‌های کاری درمرکز هنرهای دیجیتال است.

فارسی به ترجمه و تالیف بیش از 20 جلد کتاب در زمینه  آموزش انیمیشن سازی در این مرکز خبر داد و بیان کرد: این 20 جلد کتاب در ابتدای هفته بسیج در سالن بصیرت لانه جاسوسی توسط سردار نقدی رو نمایی و پرده برداری شد.

وی افزود: با تالیف و ترجمه این 20 کتاب زمینه آموزش و تربیت هنرمندان در عرصه هنرهای دیجیتال فراهم شده است و این امر با ثبت نام از داوطلبان علاقمند امکان پذیر خواهد بود.

مرکز پویانمایی شهرستان ملایر در محل کانون بسیج در هفته بسیج افتتاح و پذیرای علاقمندان به این هنر می باشد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما