وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 09:37   |   کد مطلب: 11175
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اعلام کرد:
9 نشان افتخار برای همدان در جشنواره سراسری مدرسه عشق
 9 نشان افتخار برای همدان در جشنواره سراسری مدرسه عشق
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از انتخاب 9 اثر برتر همدان در جشنواره سراسری "مدرسه عشق" خبر داد.

 به گزارش نافع، علی بقایی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این جشنواره به تولیدات فرهنگی و هنری اعضای بسیج اختصاص دارد که فراخوان آن، خرداد امسال صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 17 رشته برگزار شده، اظهار داشت: پس از آن 700 اثر به دبیرخانه نواحی ارسال شد که در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده و 350 اثر منتخب به دبیرخانه استانی ارسال شد.

بقایی اعلام کرد: در هر رشته‌ 3 اثر و در مجموع 51 اثر برتر استانی از بین آثار رسیده به مرحله کشوری جشنواره راه یافت که 9 اثر موفق به کسب عنوان برتر شدند.

معاون فرهنگی سپاه همدان بیان کرد: از این تعداد، 5 اثر مقام نخست کشور را به خود اختصاص دادند که شامل پویانمایی با موضوع "سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی" اثر سعید خلیلی از فامنین، نمایش صحنه‌ای «خنکای نسیم آفتاب» اثر محمد قاسمی از ملایر، نقاشی «شهادت» اثر عبدالرضا حدادی از کبودراهنگ، وبلاگ با محوریت شهید ابراهیم هادی به کوشش احسان نباتی از ملایر و کتاب «انگورهای تلخ» اثز علی رستمی از اسدآباد می‌شود.

بقایی اضافه کرد: همچنین نقاشی «سحرگاه رفتن» اثر محترم وکیلی از بهار، طراحی و گرافیک با عنوان «شهید حمید هاشمی» اثر علی حمزه‌بیگ از همدان و کاریکاتور با موضوع "ماهواره" اثر «اکبر تراب‌پور» از ملایر نیز مقام دوم جشنواره را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رشته عکاسی نیز اثری با عنوان «انقلاب اسلامی» متعلق به آرش رنجبریان از همدان، رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

گفتگو از سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما