وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 14:59   |   کد مطلب: 11154
ثبت جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تقویم ITI
به همت گروه ایرانی حاضر در اجلاس جهانی ITI جشنواره‌های بین‌المللی ایران نظیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تقویم این انستیتو به ثبت رسید.

به گزارش نافع، در جلسه‌ای که با حضور حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی و «سوزان دینی» مدیر اجرایی جشنواره‌های بین‌المللی ITI برگزارشد، مقرر شد با تصویب هیأت مدیره این انستیتو از این پس، جشنواره‌های بین‌المللی ایران در جدول و تقویم سالانه قرار گیرد.
در این جلسه حسین طاهری از جایگاه تئاتر ایران در منطقه گفت و درباره جشنواره‌های فجر، آیینی سنتی، عروسکی، کودک و نوجوان و خیابانی و قدمت و ارزش آنها توضیحاتی داد که با تایید و تصویب شورای عالی از این پس، همه اطلاعات جشنواره‌های بین‌المللی ایران در سایت و تقویم سالانه ITI قرار خواهدگرفت.
لازم به ذکر است؛ در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس جهانی ITI حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی و سیداشرف طباطبایی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی با سیدعلی سقاییان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ملاقات و گفت‌وگو کردند.
سفیر ایران در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور فعال ایران در چنین محافل مهم هنری، بر تعامل بیشتر هنرمندان کشورمان با هنرمندان ارمنستان تاکید کرده و آمادگی این سفارت را برای ایجاد گسترده‌تر رابطه فرهنگی با کشور ارمنستان اعلام کرد.
سی و چهارمین کنگره جهانی ITI در ایروان ارمنستان در حال برگزاری است.
 خبر از سمیه مظاهری

انتهای خبر/ر.ح
 

دیدگاه شما