وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 ساعت 13:40   |   کد مطلب: 11100
شرکت جزیره شادی بهار گواهینامه درجه سه کارتینگ ارائه می دهد
مدیر امور فنی و تحقیقات مهندسی شرکت جزیره شادی گفت: پیست کارتینگ جزیره شادی از امروز آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

به گزارش نافع، محمدرضا پورپروانه" در حاشیه بازدید معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جزیره شادی واقع در شهرستان بهار، اظهار کرد: آموزش لازم برای ارائه گواهینامه درجه سه کارتینگ در پیست جزیره شادی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: فاز نخست جزیره شادی مطابق برنامه ریزی های انجام شده در طی سه سال به بهره برداری می رسد به طوریکه از 16 آذرماه سال 90 آغاز و امسال افتتاح می شود.

پورپروانه با بیان اینکه تفریحات موجود در این مجموعه مختص تمام سنین است، افزود: فاز نخست پروژه شامل 9 مغازه تجاری، شهربازی کامپیوتری، دریاچه قایقرانی و ماهیگیری، سالن آمفی تئاتر سرباز، سفره‌خانه سنتی و پیست کارتینگ است.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده فاز بعدی نیز برنامه ریزی ساخت 60 ویلای اقامتی، دو سایت هتل آپارتمان، مرکز تجاری و نمایشگاهی و پارک آبی را داریم.

پورپروانه با بیان اینکه تاکنون از هیچ گونه تسهیلاتی استفاده نکرده ایم اما برای ادامه کار نیازمند دریافت تسهیلات هستیم، تصریح کرد: مشکلات زیرساختی که در گذشته پیش روی پروژه بود تاحدودی مرتفع شده و از مسئولان استان می خواهیم همواره کنار ما باشند که این بزرگترین کمک محسوب می شود.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما