وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 13:17   |   کد مطلب: 10981
معرفی دانش‌آشتیانی برای وزارت علوم توهین به مجلس بود
معرفی افرادی پی در پی برای تصدی وزارت علوم که از پیش مشخص است رأی اعتماد نمی‌گیرند، توهین به مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نافع، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: وضعیت وزیر پیشنهادی فعلی از گزینه‌های پیشین نیز بدتر بوده و فضای عمومی مجلس به نفع وی نیست.

علی سلطاني‌صبور افزود: ظاهرا برخی افراد، وزارت علوم را ابزار تنش و چالش بین دولت و مجلس قرار داده‌اند تا به منافع خود دست یابند.

وی اظهار داشت: البته رئیس جمهور این نیت را نداشته و فردی صادق و انقلابی است، اما متأسفانه آنچه از صحبت‌های برخی مشاوران وی نظیر حسام‌الدین آشنا برمی‌آید این است که معرفی نشدن گزینه‌ای خوب برای تصدی مسئولیت وزارت علوم برای ایجاد چالش بین دولت و مجلس است.

 

اقدام برضد امنیت ملی در سوابق دانش‌آشتیانی دیده می‌شود

سلطاني‌صبور با اشاره به سوابق سیاسی فخرالدین احمدی‌ دانش‌آشتیانی، وزیر پیشنهادی وزارت علوم خاطرنشان کرد: وضعیت وی از گزینه‌های پیشین نیز بدتر است چراکه عضو شورای مرکزی مشارکت بوده و برضد امنیت ملی اقداماتی انجام داده است.

وی ادامه داد: همچنین وی در مجلس ششم به نفع تحصن، سخنانی داشته و نمی‌تواند مدیریتی عقلانی و به نفع مصالح کشور را در وزارت علوم و دانشگاه‌ها داشته باشد.

نماینده مردم رزن در خانه ملت با اشاره به ویژگی‌های فرد مورد نظر برای تصدی مسئولیت وزارت علوم تصریح کرد: مهمترین ویژگی وزیر علوم، غلبه تخصص، مدیریت و تعهد بر سایر موارد و مقبولیت در جامعه دانشگاهی کشور است.

سلطانی‌صبور اضافه کرد: برخورداری از جوهره مدیریت و سوابق مدیریتی خوب، رعایت مصالح نظام، عقلانیت و دلباخته نظام بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که وزیر علوم باید دارا باشد.

گفتگو از صبا امیدوار

انتهای پیام/ر.ح

 

 

دیدگاه شما