وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 آبان 1393 ساعت 22:01   |   کد مطلب: 10934
آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار نقدی گفت: خدا را شاکریم که آیت ا... خامنه ای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت نموده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفت های ایران اسلامی افزوده است.

به گزارش نافع به نقل از دانا، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز دیدار های با مراجع عظام داشته است که در زیز شرح آنها آورده شده است:

 آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با سردار نقدی، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمع محدودی از مسئولان بسیج که به مناسبت هفته بسیج در بیت ایشان برگزار شد ضمن تشکر از گزارش عملکرد بسیج گفت: گزارشی که سردار نقدی بیان نمودند مبشراتی بود که مایه مسرّت ما گردید.

ایشان با اشاره به آنکه برخی گزارش هایی که کمتر از واقع عمل گردیده بیان نمود: گاهی اوقات گزارش هایی بیان می شود که وقتی بررسی می کنیم درصد موفقیت ها کمتر از عمل واقعی می باشد.

این مرجع تقلید گزارش بسیج را موفق دانسته و تسریع کرد: آنچه از بسیج از بدو تشکیل تاکنون دیده ام آن است که بسیج در گفتار و رفتار موفق بوده است.

 

ایشان در ادامه به تعریف بسیج اشاره نموده و خاطر نشان کرد: همان گونه که از عنوان بسیج پیداست بسیج در تمام طبقات و موضوعات جامعه فعال و موفق بوده و بسیج بسان خون در جامعه است که اگر حرکت داشته و زنده باشد، تمام جامعه نیز حیات دارند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی با طرح این سوال که برای حیات بسیج باید چه برنامه ای داشته باشیم اظهار داشت: راه احیای جامعه امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین کسانی که می توانند این فریضه را اجرا و پیدا کنند بسیجیان هستند. اگرچه این بار سنگین است اما از عهده بسیج بر می آید.

 

معظم لّه امر به معروف را موجب تقویت روح ولایت دانسته و افزود: در صورتیکه جامعه روشن و بصیر گردد در این صورت منتظر اجرای اوامر ولی فقیه هستند، لذا باید جامعه را با مسائل دینی آگاه نمود.

 

ایشان در پایان با اشاره به اهمیت توجه به مردم توسط مسئولان بیان نمود: گاهی برخی مسئولین به اسم آزادی حرف های نیش داری می زنند حال آنکه آزادی مردم در عمل به آموزه های دینی می باشد.

 

بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است/ دشمن از بسیج احساس وحشت می کند
 

 آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار نقدی و حجت الاسلام تویسرکانی پس از اجتماع گزارش عملکرد بسیج بیان کرد: خدمات سردار نقدی جامعه بسیار بسیار چشمگیر بوده و الحمدالله زحمات بسیج برای مردم سرازیر است.

ایشان با اشاره به مجاهدت های بسیج اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزش های انقلاب گردید.

معظم له وظیفه بسیج را تقویت شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و خاطر نشان کرد: مکتبی بودن ولایت فقیه اصلی ترین شاخص های انقلاب اسلامی است که بایستی در تقویت آن تلاش نمود.

این مرجع تقلید همچنین پشتیبانی از ضعفا را از دیگر شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و عنوان نمود: انقلاب اسلامی پناهگاه مستضعفین عالم بوده و چشم امید همه ی مردمان عالم به ایران اسلامی است.

ایشان با اشاره به شاخصه ی استکبار ستیزی گفت: امروز استکبار ریشه ها و توطعه های گوناگونی دارد که تشکیل گروهک های تروریستی از جمله داعش در زمره همین نقشه ها بوده تا بتوانند در بین امت اختلاف ایجاد کنند.

 

آیت الله نور همدانی در همین خصوص ادامه داد: بحمداله با حضور میلیون ها بسیجی و انسان های پا در رکاب در آرامش بوده و امنیت کشور ما در دنیا بی نظیر است.

 

معظم له آمادگی های دفاعی را برای بسیج ضروری دانسته خوانده و تاکید نمود: بسیج باید در سال چندین نوبت مانورهای قدرت و رزمایش برگزار کند چرا که امروز دشمنان از بسیج احساس وحشت می کنند.

 

ایشان در پایان به بسیجی بودن خویش افتخار نموده و اظهار داشت: خدا را شاکریم که آیت الله خامنه ای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت نموده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفت های ایران اسلامی افزوده است.

مسئولان از ظرفیت بسیج غافل نشوند

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی عصر امروز در دیدار با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج یک مسئله‌ای است که بعد از انقلاب اسلامی پایه‌ ریزی شد و قبل از انقلاب خبری از آن نبود زیرا ضرورت‌های تشکیل این حرکت وجود نداشت.

وی ایجاد بسیج را یک حادثه مبارک در انقلاب اسلامی دانست و افزود: برکات زیادی از بسیج دیده شده است و اگر بسیجیان نبودند بسیاری از مسائل در نظام اسلامی زمین می‌ماند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمن از بسیج 20 میلیونی در هراس است، مطرح کرد: اینکه بسیج از مسائل نظامی نیز فرا رفته و به عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی،‌ تربیتی و اقتصادی ورود پیدا کرده است، جای شکر دارد.

وی به دستاوردهای اقتصادی و نظامی بسیج اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای بسیجی جوان، مخلص، آماده و با انگیزه‌ سرمایه انقلاب اسلامی هستند اما امروزه از ظرفیت‌های بسیج به صورت مناسبی استفاده نشده است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه اگر برخی کشورها بخشی از سرمایه بسیج را دارا بودند، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دادند، عنوان کرد: یکی از مسائلی که نباید در این سازمان فراموش شود مسئله آموزش رزمی است که سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی برای ایستادگی در برابر دشمن می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن با استفاده از شبهه‌افکنی‌های خود به نیروهای بسیجی حمله می‌کند و آموزش عقیدتی راهکاری است که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام خواهد گذاشت.

این مرجع تقلید در ادامه از دیگر برنامه‌های بسیج یاد کرد و گفت: این نیروها باید برای اینکه بهانه‌ای دست دشمن ندهند در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: حضور جمعیت 20 میلیونی در بسیج آسیب‌هایی نیز به دنبال خواهد داشت اما بخشی از این آسیب‌ها طبیعی است و اگر این آسیب‌ها از میزان طبیعی بیشتر شود باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: بسیجیان در مساجد نیز باید به خوبی حضور و فعالیت داشته و رابطه این افراد با هیئت امنا باید رابطه فرزند و پدری باشد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما