وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 آبان 1393 ساعت 08:12   |   کد مطلب: 10910
اختصاص وام 5 میلیونی ازدواج به فرزندان بازنشستگان
مسئول کانون بازنشستگان سپاه همدان از تعلق وام پنج میلیونی ازدواج به فرزندان بازنشستگان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور تقی نظری‌کیا مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان همدان در همایش انس و مودت بازنشستگان و همسران سپاه در سالن فردوسی تویسرکان، دوران بازنشستگی را دوران بالندگی عنوان و اظهار کرد: همسران سپاهیان در دوران 30 سال خدمت آنان به ویژه در دوران دفاع مقدس صبورانه از آنان حمایت کردند.

وی از اعزام کردن بازنشستگان سپاه به مشهد مقدس و شمال کشور و رایگان بودن هزینه اعزام بازنشستگانی که حقوق کمتری دارند خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه مشکلات قبلی برطرف و مکان اقامت تأمین شده است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان همدان همچنین از پرداخت وام پنج میلیون تومانی ازدواج و نیز برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی برای فرزندان بازنشستگان خبر داد و عنوان کرد: بازنشستگان در نظر داشته باشند که امکان استخدام همه فرزندان آنان میسر نیست.

نظری‌کیا به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای خانواده سپاهیان بازنشسته اشاره و ابراز کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا توسط گروهی از بازنشستگان سپاه با رویکرد اینکه همه بازنشستگان و سپاه همچنان باید در صحنه حضور داشته باشند، اقدام دیگر این کانون است.

وی یادآور شد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بازنشستگان تصمیم داریم از ظرفیت ها و تجارب آن ها در برنامه های سپاه استفاده کنیم زیرا ما نیز اعتقاد داریم این عزیزان از بدنه سپاه جدا نیستند و جزئی از سپاه هستند.

بهره گیری از سبک زندگی اسلامی راهکاری برای مقابله شبکه های ماهواره ای

به گزارش رودآور ، در این محفل که به همت کانون بازنشستگان سپاه تویسرکان برگزار شد استاد عسگری کارشناس و مشاور امور خانواده در زمینه سبک زندگی نیز سخنرانی کرد.

این کارشناس امور خانواده اظهار کرد: جامعه امروز نیازمند اصلاح سبک زندگی است که باید با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) در این مسیر تلاش شود.

عسگری خانواده را کوچکترین و محکمترین نهاد اجتماعی عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها باید سبک زندگی اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: اسلام بنیان خانواده ها را از تزلزل اخلاقی و هویتی حفظ می‌کند چرا که مادی گرایی آفت بنیان خانواده در جامعه دینی است.

عسگری استاد با بیان اینکه از مهمترین اصول فرهنگی زندگی اسلامی خردورزی، اخلاق و احترام است، ابراز کرد:  این اصول  مایه اصلی فرهنگ و ارکان زندگی اسلامی هستند که و پایبندی به آن ها کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه سبب می شود.

وی افزود: دشمن امروز با ترویج شبکه های ماهواره ای نقشه نفوذ در عمق خانواده های ایرانی را کشیده است تا با ترویج فرهنگ غربی سبک زندگی اسلامی را نابود سازد.

عسگری عنوان کرد: از جمله آسیب‌های ماهواره می توان به مصرف‌گرا بار آوردن، رشد طلاق، سست شدن اعتقادات دینی، کم رنگ شدن احترام به والدین و سست شدن اعتقادات نامحرم و محرم اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

من برج 4عقدکردم هنوزای وامو بهم ندادن.فک کنم الکیه
من برج 4عقدکردم هنوزای وامو بهم ندادن.فک کنم الکیه

دیدگاه شما