وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 آبان 1393 ساعت 21:20   |   کد مطلب: 10889
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: طبق مصوبه شورای تامین منازل و اماکن مخروبه و نیمه کاره که محل تجمع معتادان ولگرد شده است، پاکسازی و تخریب می شود.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تبار در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: برخی از منازل نیمه کاره و مخروبه موجود در سطح شهر و روستا محلی برای میزبانی معتادان شده است که مالکان این واحدها باید نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه مالکان اینگونه منازل مخروبه نسبت به ساماندهی ملک خود اقدامی نکنند، در شورای تامین مجوز قضایی برای تخریب این مکان دریافت شده و این اقدام صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: موضوع تخریب مخروبه های نیمه کاره توسط دادگستری به تمامی دادستان ها ابلاغ شده تا در ساماندهی اینگونه فضاها اقدام جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: برخی از اماکن و ابنیه های فرسوده مربوط به آثار تاریخی است که باید سازمان میراٍث فرهنگی نیز برای این آثار تدبیری بیاندیشد.

الهی تبار با ذکر اینکه اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر محدود است اظهار کرد: این اعتبار در حد کمکی به دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای اجرای برنامه ها است.

وی گفت: بخشی از اعتبارات دستگاه ها باید صرف مسایل فرهنگی و آموزشی با هدف پیشگیری از گرایش به سمت مصرف مواد مخدر شود.

در این نشست توسط شورای اسلامی شهر همدان کلیپی از وضعیت بافت های فرسوده و اماکن مخروبه شهر همدان نمایش گذاشته شد که بخشی از آن که مربوط به حضور معتادان در محدوده مرکز شهر همدان و استعمال مواد مخدر و سرقت اموال بازاریان بود.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما