وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 10778
عدم پوشش مناسب برخی غرفه داران، گرفتن ودیعه و ناهماهنگی های دیگر موجب افرایش نارضایتی غرفه داران در روز سوم نمایشگاه مطبوعات شده است.

سومین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در حالی شروع شد که بسیاری غرفه داران همچنان با مشکلات روزهای گذشته دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از غرفه داران در حوزه مذهبی با اعلام اینکه همچنان با گذشت سه روز از شروع نمایشگاه غرفه آنها بدون پلاک است خاطر نشان شد: دسته بندی غرفه ها کار نادرستی است؛ چرا که بسیاری از بازدید کنندگان اساساً با دیدن نام گروه بدون ورود به یک بخش از آن عبور می‌کنند.

تبلیغات ضعیف نمایشگاه، بازدیدکنندگان را کم کرده است

یکی از غرفه داران در حوزه سیاسی اقتصادی اظهار داشت: روند برگزاری نمایشگاه بسیار سریع اتفاق افتاد به شکلی که تبلیغات نمایشگاه مطبوعات در سطح شهر کمتر از سال های گذشته بود.

وی با بیان این موضوع که 2 سال وقفه میان برگزاری نمایشگاه این انتظار را به وجود آورد که این نمایشگاه با کیفیت بیشتری برگزار شود گفت: هزینه غرفه ها برای شرکت در این نمایشگاه بالا بود؛ اما متأسفانه شاهد هستیم این هزینه ها صرف تبلیغات برای برخی از رسانه ها شده است.

این غرفه دار خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی ضعیف باعث شده است که مخاطبان این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته کمتر باشد.

یکی از غرفه داران در بخش عمومی و خانواده با بیان این موضوع که برخی از غرفه ها قدرت بیشتری در خود احساس می‌کنند اظهار داشت: این غرفه ها با اتکا به قدرت خود از راهرو ها که مشاع هستند نیز استفاده کرده و با نصب تابلوهایی در راهروها بر خلاف قانون میزان دید سایر غرفه ها را کاهش می دهند.

 

پوشش امر مغفول در نمایشگاه

یکی از غرفه داران در حاشیه بازدید از غرفه راه دانا نسبت به وضعیت پوشش و حجاب برخی از غرفه داران اعتراض داشت و گفت: متأسفانه برخی از غرفه داران به جای نمایش محصولات خود با استفاده از زنان بدحجاب و بی توجهی به شئونات اسلامی سعی در جذب مخاطب دارند.

یکی از غرفه داران در بخش خبرگزاری ها به وقفه میان نمایشگاه نوزدهم و بیستم اشاره کرد و گفت: این وقفه میان نمایشگاه مطبوعات یک "سکته" برای نمایشگاه مطبوعات بود و این امر باعث شده است تا کیفیت این دوره از نمایشگاه به نسبت سایر دوره ها پایین تر بیاید.

وی که مسئول اجرایی امور مربوط به غرفه خود نیز بود گفت: زمان این نمایشگاه مناسب نبود و تعطیلات دهه محرم قبل از نمایشگاه باعث شد تا عملاً امور اجرایی مربوط به نمایشگاه در یک زمان کوتاهی صورت بگیرد و این موضوع هم کار نمایشگاه و هم کار مسئولین غرفه ها را دشوار کرد.

این مسئول غرفه امور اجرایی که از خدمات به غرفه ها نیز گلایه داشت تصریح کرد: 2 سال پیش و در دوره قبل خدمات مربوط به غرفه ها بسیار بیشتر بود و به امکانت بیشتری به غرفه ها داده بودند.

گرفتن ودیعه از غرفه داران توجیهی ندارد

وی همچنین خاطر نشان کرد در این دوره از نمایشگاه مبلغی به عنوان ودیعه از غرفه‌ها گرفته شد که این موضوع هیچ توجیهی نداشت.

یکی از مسئولین غرفه های فرهنگی با گلایه از بی تجربه بودن مسئولین برگززاری ایین دوره از نمایشگاه گفت: بهتر بود مسئولین برگزاری این دوره از نمایشگاه فرهنگی بودند تا بهتر بتوانند غرفه داران را درک کنند.

یکی از غرفه داران اجتماعی با اشاره به بازدید کم از نمایشگاه اعلام کرد: این تعداد اندک بازدید کننده در نخستین روزهای برگزاری نمایشگاه بسیار تعجب برانگیز است.

وی همچنین افزود همه درب‌های نمایشگاه بسته شده و تنها یک درب باز است که این موضوع کار بازدیدکنندگان را دشوار کرده است؛ اما باز هم شلوغی دوره های قبل را در این نمایشگاه نمی‌بینیم.

به نظر می رسد اکثر رسانه ها و مطبوعات از روند برگزاری این نمایشگاه گلایه مند هستند و میزان بی نظمی به حدی است که بسیاری از بازدیدکنندگان در راستای اطلاع رسانی ضعیف و عدم آگاهی اطلاعات برای راهنمایی بازدیدکنندگان باعث دل زدگی آنها شده است.

البته خاطرنشان می شود هنوز چهار روز تا پایان کار نمایشگاه باقی مانده اسست و مسئولین می توانند برخی از این ضعف ها را در طول این چند روز باقی مانده برطرف کنند.

انتهای پیام/ط

دیدگاه شما