وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:38   |   کد مطلب: 10752
رئیس راه و شهرسازی تویسرکان خبر داد:
اجرای طرح امداد زمستانی از نیمه دوم آذرماه در تویسرکان
اجرای طرح امداد زمستانی از نیمه دوم آذرماه در تویسرکان
رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از اجرای طرح امداد زمستانی از نیمه دوم آذرماه در تویسرکان و نیز آمادسازی زیرساختها برای فصل سرما خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور ابراهیم نانکلی اظهار کرد: 440 کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی، فرعی و روستایی در محدوده حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان قرار دارد.

 وی به اجرای طرح زمستانی این اداره همزمان با آغاز فصل سرما اشاره کرد و افزود: طرح زمستانی اداره راه و شهرسازی همزمان با سراسر کشور از نیمه دوم آذرماه در شهرستان تویسرکان آغاز می‌شود.

 رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به اینکه این طرح تا فروردین سال آینده ادامه دارد، از ذخیره هزار تن ماسه و نمک برای فصل سرما در تویسرکان خبر داد.

نانکلی از آمادگی 38 نفر نیروی انسانی در طرح زمستانی در دو راهدارخانه‌ دولایی و مرکز اداره و نیز ایجاد راهدارخانه در مسیر اشتران نیز خبر داد و افزود: این تعداد نیرو با 21 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به صورت مستمر و به شبانه روزی آماده ارائه خدمات در زمستان هستند.

وی ضمن درخواست از مسافران و شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن وسایل لازم همچون آماده کردن لباس گرم، اغذیه کافی و زنجیر چرخ، افزود: خوشبختانه در سال جاری اقدامات خوبی همچون روکش آسفالت 10کیلومتر از مسیر تویسرکان ـ کنگاور و پنج کیلومتر از جاده خیرآباد و سیدشهاب و نصب نیوجرسی در مسیر بین تویسرکان تا تونل ولایت برای ایمن سازی راه های تویسرکان صورت گرفته است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان همچنین از اجرای مانور بزرگ یک روز بدون حادثه در تویسرکان همزمان با دهه ایمنی راه ها و در روز 20 آبان ماه امسال خبر داد و افزود: در دهه ایمنی راه ها که از 14 تا 25 آبان ماه است باند سبقت مسیر تویسرکان ـ جوکار از تونل ولایت تا تقاطع روستای دولائی و نیز دو کیلومتر از  10 کیلومتر قرارداد بسته شده محور تویسرکان ـ کنگاور،  آسفالت و زیر بار ترافیکی قرار می گیرد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما