وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 21:15   |   کد مطلب: 10726
پنجم آبان به عنوان روز شهرستان کبودراهنگ نامگذاری شد
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از نامگذاری روز پنجم آبان به عنوان روز شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمود بداغی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کبودراهنگ و احسان قنبری فرماندار و تنی چند از مسئولان فرهنگی شهرستان داشتیم روز پنجم آبان سالروز قیام خونین مردم کبودراهنگ علیه رژیم ستم شاهی که در جریان آن پنج تن از مردم انقلابی شهرستان به شهادت رسیدند به عنوان روز شهرستان کبودراهنگ تعیین گردید.
بداغی پنجم آبان سال ۵۷ را روز تاریخی و ماندگار برای مردم شهرستان کبودراهنگ دانست و گفت: قیام تاریخی مردم کبودراهنگ در این روز از رخدادهای تاریخی مهم انقلاب اسلامی در استان همدان است که باید در اذهان آیندگان به یادگار بماند.
وی شهرستان کبودراهنگ را شهرستانی با ظرفیت های  بالا در استان همدان عنوان کرد و گفت: با این وجود مردم این شهرستان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حرکت ها و حماسه های بی نظیری خلق کرده اند که این امر نشانه هوشیاری، بصیرت و غیرت دینی و انقلابی این مردم است.
وی تاریخ ۵ آبان کبودراهنگ را روز هویت و افتخار ملی این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این روز حماسه و قیامی بزرگ در شهری کوچک اتفاق افتاده است و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است.
وی گفت: هر ساله مردم و مسئولان کبودراهنگ برای گرامیداشت این روز برنامه های مختلفی اجرا می کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما