وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 13:01   |   کد مطلب: 10717
کشف و انهدام بيش از دو تن شيره انگور فاسد در شهرستان بهار
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از کشف و انهدام بيش از دو تن شيره انگور فاسد و غير بهداشتي در اين شهرستان و پلمپ يک واحد توليدي دراين رابطه خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ باقري با تاکيد بر تلاش پليس براي حفظ امنيت شهروندان در کليه زمينه ها با اعلام اين خبر گفت: گشت مشترک انتظامي شهرستان بهار و اکيپ شبکه بهداشت شهرستان با همکاري تنگاتنگي که با هم دارند همواره مايه توفيقات و موفقيت هاي در بحث تامين امنيت غذايي و سلامت شهروندان بوده اند .

وي افزود: در همين راستا با دريافت خبري مبني بر توليد شيره انگور فاسد و غير بهداشتي در يك كارگاه توليدي خانگي واقع در يکي از مناطق شهر بهار مامورين پليس اطلاعات شهرستان به اتفاق مامورين شبكه بهداشت با هماهنگي مرجع قضايي محل توليد اين فراورده ي غذايي را مورد بازرسي قرار دادند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بازرسي از كارگاه مقدار قابل توجهي شيره انگور که بصورت کاملاً غير بهداشتي و از مواد اوليه فاسد توليد و در بسته بندي هاي بهداشتي بسته بندي و آماده عرضه در بازار مصرف بود توسط ماموران كشف شد و كارگاه پلمپ و مالک کارگاه دستگير شد که پس از تشکيل پرونده قضايي روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه خاطرنشان کرد: در اين کارگاه حدود يک هزار کيلو گرم ضايعات كشمش (تفاله انگور) و 200 کيلوگرم ضايعات قند به همراه يک هزار و 177 کيلوگرم شيره غير بهداشتي کشف شد.

دیدگاه شما