وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:31   |   کد مطلب: 10713
موانع سرمایه گذاری در همدان حذف شود
رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان گفت: برخی قوانین و دستورالعمل های موجود باعث کندی روند سرمایه گذاری و ایجاد موانعی در این زمینه می شوند.

به گزارش نافع،  محمد تبریزی در نشست كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورا که پیرامون بررسی طرح پیشنهادی سرمایه گذار خارجی برگزار شد با تاکید بر این موضوع، اظهار کرد:ملاک اصلی در جذب سرمایه گذار نوع نگرش و مدیریت اقتصادی است و مسولین باید برای روان سازی امر سرمایه گذاری در همدان همت کنند.

وی حذف موانع سرمایه گذاری در همدان را از اهداف كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد و افزود: امنیت و آرامش از مولفه های مهم جذب سرمایه گذاری است و مسولین ذیربط باید بستر های جذب سرمایه گذار را با حذف موانع  فراهم کنند.

رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان با بیان اینکه بحث سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار یکی از موضوعات مهم در هر شهر و استانی به شمار می رود اضافه کرد: با توجه به قابلیت های چشمگیر استان همدان در بخش های مختلف این بحث در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تبریزی با بیان اینکه شورا و شهرداری همدان ضمن حمایت از سرمایه گذاران امتیازاتی را هم برای آنها لحاظ می کند، اظهار کرد: فعالیت دستگاه ها باید به گونه ای باشد که از سرمایه گذاران حمایت کنند نه این که با سخت گیری ها موجب دلسردی آنان شوند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما