وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:27   |   کد مطلب: 10711
اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان علیمرادیان نهاوند
نماینده معین مردم نهاوند در مجلس گفت: ارتقا خدمات هتلينگ طرح نظام سلامت در بیمارستان علیمرادیان نهاوند با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان سال انجام می شود.

به گزارش نافع به نقل از گرو، بهروز نعمتی شامگاه جمعه در بازدید از روند اجرایی طرح ارتقا  هتلینگ بیمارستان علیمرادیان نهاوند اظهار داشت: ارتقا خدمات هتلينگ طرح نظام سلامت با دو هدف توانمندسازي بيمارستانها و رضايتمندي مردم در بيمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با سرعت در حال انجام است.

نعمتی استفاده بهينه از فضاي فيزيكي و بهسازي بخشهاي بستري را از اولويت هاي اصلي طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان علیمرادیان عنوان کرد و افزود: در اين راستا ارتقا كيفيت هتلينگ در چهار مقوله كيفيت تجهيزات، خدمات رفاهي، سرويسهاي بهداشتي و فضاي فيزيكي در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تا کنون از مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار این طرح ۲۷۶ میلیون تومان اختصاص یافته و هزینه شده که عملیات ارتقا هتلینگ بخش زنان در حال انجام است.

عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده معین مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیمارستان علیمرادیان نهاوند دارای ۱۱ بخش است که عملیات ارتقا هتلینگ در شش بخش بستری آن برابر برنامه مدون و زمان بندی شده تا پایان سال انجام می شود.

بهروز نعمتی از خرید دو دستگاه آمبولانس با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکل کمبود آمبولانس بیمارستان علیمرادیان خبر داد و افزود: برای رفع مشکلات خدماتی، بهداشتی و درمانی مراکز بهداشتی نهاوند ۳۰۰ میلیون تومان به شبکه بهداشت و درمان نهاوند اختصاص یافته است.

نعمتی با تأئید این مطلب که شهرستان نهاوند در بخش بهداشت و درمان مشکلات عدیده ای دارد عنوان کرد: امیدواریم  با اجرای طرح نظام سلامت مشکل کمبود پزشک عمومی شهرستان نهاوند حل شود.

دیدگاه شما