وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:23   |   کد مطلب: 10710
انهدام باندسارقان ساختمان هاي نيمه کاره در همدان
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري اعضاي يک باند سرقت در همدان و کشف 36 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعي با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان هاي در حال احداث در سطح شهر همدان با شگردي خاص، شناسايي ودستگيري سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان همدان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي محسوس و نامحسوس ماموران پليس در نهايت 4 نفر از سارقان حرفه اي شناسايي وطي يک عمليات غافلگيرانه دستگير وبه پليس آگاهي منتقل شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهمان در بازجويي هاي فني و پليسي به عمل آمده در ابتدا منكر هرگونه سرقتي شدند که با تشويق وترغيب آنان به بيان واقعيت در نهايت لب به اعتراف گشودند و به 35فقره سرقت از ساختمان هاي در حال احداث و 1فقره سرقت منزل اقرار واعتراف کردند.

سرهنگ زارعي در خبر ديگري از شناسايي و دستگيري يكنفر سارق حرفه اي در شهرستان ملاير خبر داد و افزود: اين متهم نيز پس از دستگيري به 4 فقره سرقت از ساختمان هاي در حال احداث و 8 فقره سرقت سيم برق در اين شهرستان اعتراف کرد.

وي اظهار داشت: متهمان دستگير شده طي دو عمليات مذکور پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شدند.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه از اجراي طرح مبارزه با سارقان وسائط نقليه سبك در همدان خبر داد و افزود: اين طرح به مدت 3 روز و طي هفته گذشته در استان همدان به مرحله اجراء در آمد كه در خاتمه آن 3 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسيكلت مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما