وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 25 مهر 1400 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 10692
آموزش ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری
در این آموزش شما هر برنامه ای از کانالهای دیجیتال تلویزیون را که انتخاب کنید می توانید روی هر حافظه فلش به هر سایز ظرفیت ضبط و ذخیره کنید.فقط به شرطی که مطالب را به دقت مطالعه نمایید. این مطلب در 25 مهر 96 به روز شده است .

 

 

برای شروع این کار اول یک برنامه بسیار کوچک و سبک را دانلود می کنید

دانلو برنامه

و سپس آن را از زیپ خارج می کنید . و یک فلش به هرسایزی که دارید به تلویزیون وصل و آن را بوسیله تلویزیون فرمت می کنید. و در آخر بعد از فرمت تلویزیون اخطار می دهد که این فلش قابلیت ضبط تایم شیفت را ندارد. فلش را از تلویزیون جدا و به کامپیوتر وصل می کنیم.

حالا برنامه راکه از زیپ خارج کردید را اجرا می کنید

در بالای صفحه دو ردیف نوشته نمایان می شود که سرفصل آن Drive 0 و Drive 1 است شما روی Drive 1 کلیک می کنید تا به رنگ آبی در بیاید.

و بعد از آن روی دکمه Adjust USB کلیک می کنید .

دیگر کار تمام است در پایین صفحه عملیات پارتیشن بندی فلش مموری شما انجام شده است . و حالا شما با خیال راحت می توانید فلش مموری تان را به تلویزیون وصل کرده و برنامه مورد نظرتان را با دکمه قرمز ضبط از روی کنترول تان در هنکام دیدن برنامه مورد نظر ضبط کنید.

 آموزش آپدیت تلویزیونهای ال جی به روش مستقیم

برای آپدیت تلویزیونهای Netcast:

در منوی اسمارت، وارد تنظیمات شده و سپس در قسمت پشتیبانی وارد بخش به روز  رسانی نرم افزار شده و روی برسی نسخه به روز کلیک کنید. اکنون تلویزیون بصورت خودکار ورژن نرم افزاری دستگاه را چک میکند و در صورت وجود فایل به روز رسانی، پیغامی مبنی بر وجود فایل و اجاره آپدیت ظاهر میشود که با کلیک روی آن دانلود فایل آغاز شده و پس از اتمام دانلود، نصب نرم افزار شروع میشود.

 

برای آپدیت تلویزیونها با سیستم عامل WebOS:

کلید هوم را روی کنترل مجیک موشن فشار دهید و در قسمت بالا روی آیکن تنظیمات کلیک کنید. در منوی باز شده وارد قسمت عمومی شده و سپس به بخش درباره این تلویزیون وارد شوید، در این بخش روی برسی بروز رسانیها کلیک کنید. اکنون تلویزیون بصورت خودکار ورژن نرم افزاری دستگاه را چک میکند و در صورت وجود فایل به روز رسانی، پیغامی مبنی بر وجود فایل و اجاره آپدیت ظاهر میشود که با کلیک روی آن دانلود فایل آغاز شده و پس از اتمام دانلود، نصب نرم افزار شروع میشود.

توجه: بهترین راه برای آپدیت تلویزیون اسمارت ال جی، آپدیت از طریق خود تلویزیون است و اگر به هر دلیلی علاقه دارید که از طریق پورت USB آپدیت را انجام دهید مسیر ذیل را دنبال کنید.

 

جهت دریافت راهنمای ارتقای نرم افزاری از طریق پورت USB، فایل پیوست را دانلود و توسط نرم افزار آکروبات مشاهده نمایید. 

Software_Upgrade_Guide(Iran).pdf 

  برای دریافت فایل آپدیت تلویزیون های اسمات ال جی اینجا کلیک کنید.   

  خلاصه راهنمای نصب: 

۱- فایل مربوطه را از لینک بالا دانلود کنید. 

۲-فایل را از حالت زیپ خارج کنید. 

۳- فلش USB را به پورت مربوطه در کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کرده ودر آن فولدری با نام LG_DTV ایجاد کنید. 

۴- فایل از زیپ خارج شده را در داخل فلش USB کپی کنید. 

۵- فلش را به پورت مریوطه در پشت تلویزیون جا بزنید. 

۶- پیغامی در رابطه با ورژن فعلی و آپدیت دستگاه مشاهده میکنید آن را OK کنید تا کار آپدیت شروع شود. 

توجه: در هنگام نصب تلویزیون را خاموش نکنید و از برق نکشید. 

         برای تلویزیون های سه بعدی و اسمارت از دسته فرعی LED را انتخاب کنید و مدل دستگاه را یک صفر (0) کمتر انتخاب نمایید.

پس از اتمام نصب پیغام مربوطه ظاهر میگردد. و اسمارت تی وی شما آماده استفاده است. 

توجه: (مسئولیت استفاده نادرست از نرم افزارها و مشکلات احتمالی به عهده کاربر می باشد.)

وستان، یکی از کاربران سایت samygo.tv نرم افزار رمزگشای تصاویر ضبط شده روی تلویزیون های سامسونگ را درست کرده که می تونید توسط اون، برنامه هایی که با تلویزیون های سری D (تولید 2011) سامسونگ ضبط شده اند رو توی کامپیوتر ببینید.

ابتدا توضیح بدم که فایل تصاویر ضبط شده روی تلویزیون 2 تا مشکل داره:

1. هارد دیسک یا فلشی که روش تصاویر ضبط میشه، ابتدا فرمت سیستم عامل لینوکس میشه. بنابراین برای کپی فایل روی کامپیوتر باید یا سیستم عامل لینوکس داشته باشید یا از برنامه هایی نظیر UFS Explorer برای کپی فایل روی کامپیوتر استفاده کنید.

2. فایل ها به دلیل مسائل کپی رایت دارای فقل دیجیتال موسوم به DRM هستند و پس از کپی روی کامپیوتر باید توسط نرم افزاری که جدیداً برای این کار نوشته شده رمزگشایی یا دیکریپت بشه.

مراحل انجام کار:

1. ابتدا برنامه ای رو که می خواید رو توسط تلویزیون ضبط کنید و سپس هارد رو از تلویزیون جدا کرده و به کامپیوتر متصل کنید.

2. نرم افزار
UFS Explorer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]-5288 رو دانلود کنید و پس از نصب، سریال زیر را برای اینکه نسخه از حالت آزمایشی در بیاد توش وارد کنید:
P3180EC0-C5F21F54-AA045835-6F846F91-8663A952-A9515D08-9693C3BE

3. حالا از طریق این برنامه کل فولدر CONTENTS درون هارد را توی کامپیوتر کپی کنید. برای اطلاع عرض کنم فایل های فیلم پسوندشون SRF هست و بقیه فایل ها هم باید باشن.

4. نرم افزار 63147 رو دانلود کرده، از حالت فشرده خارج کنید و فایل DeSTRoi را اجرا کنید.

5. فایل SRF که درون فولدر CONTENTS بود رو بکشید و بندازید توی این نرم افزار و روی دکمه Select کلیک کنید تا محل مقصد فایل رو تعیین کنید و سپس دکمه Decrypt رو بزنید.

6. حالا فایل رمزگشایی شده با فرمت TS، روی کامپیوتر قابل مشاهده است. البته اگر مشکل نداشتن کدک در پخش تصاویر دارید بهتره از برنامه K-Lite Mega Codec Pack ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) استفاده کنید.

نکته 1: سازنده نرم افزار DeSTRoi ادعا کرده بدون جدا کردن هارد از کامپیوتر، توسط شبکه و دادن IP تلویزیون می تونید به صورت مستقیم فایل ها رو روی کامپیوتر بریزید. اگر کسی تونست این کارو بکنه اعلام کنه.

نکته 2: کسانی که مدل های قدیمی تر یا جدیدتر تلویزیون سامسونگ دارند یا از مارک های دیگه مثل ال جی و ... استفاده می کنند هم تست کنن شاید جواب داد و نتیجه رو اعلام کنید.

نکته 3: اگر فیلمتون درست Decrypt نمیشه، پس از اضافه کردن فیلم تو برنامه، از تب Encryption، گزینه Decrypt AF را فعال کنید.

نکته 4: هر کس به صورت موفقیت آمیز تونست این کارو بکنه یا نتونست، مدل دقیق تلویزیونشو اعلام کنه و بگه که تونسته یا نتونسته از برنامه استفاده کنه.

برای سری های E-F از این تایپیک استفاده کنید.
راه حل مشاهده تصاویر ضبط شده از تلویزیون های سامسونگ سری E و F روی کامپیوتر

LGآموزش ضبط فیلم در تلویزیون اسمارت امروز با این آموزش در خدمت شما هستیم و پس از خواندن این مطلب می توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید. با ما همراه باشید . ابتدا به تمامی نکات زیر توجه داشته باشید و این نکات را رعایت کنید.  گیگابایت و الزاما کمتر 04 اکثر تلویزیون های ال جی نیازمند به فلش مموری یا هارد با ظرفیت بالای   ترابایت است.1از   فرمت شود. FAT32 فلش مموری یا هارد باید با گزینه   فلش ها در اکثر موارد صرفا برای پخش ویدیو هاست نه ضبط آن ها.  گیگابایت و 044 اگر این دو راه جوابگوی نیاز شما نبود باید الزاما هارد اکسترنال با ظرفیت بالای   ترابایت تهیه نمایید.1الزاما کمتر از   فرمت شود. NTFS فلش مموری یا هارد باید در این حالت با گزینه  حافظه های جانبی که به تلویزیون متصل می کنید گاها در بعضی موارد باید فقط منبع تغذیه داخلی  داشته باشند.   قابلیت ضبط وجود دارد. USB2 در برخی موارد نیز فقط در اتصال به پورت 
 
 اکنون روش زیر را نیز پیاده سازی کنید و اگر هنگام اتصال حافظه به تلویزیون با پیام فرمت روبرو  شدید تایید کرده و عملیات فرمت را تکمیل کنید.
فایل را از حالت زیپ خارج کنیدتا بتوانید به برنامه اجرایی داخل آن دسترسی راحت تری داشته باشید.  فلش مموری خود را به هر حجمی که باشد و قصد دارید آن را به تلویزیون متصل کنید پس از اتصال پیغام فرمت می دهد و نمی توان ویدیویی در آن ذخیره کرد و در آخر پس از فرمت کردن توسط تلویزیون پیغامی نمایش داده می شودم که این مموری یا فلش درایو شما قابلیت ضبط ویدیو ها را ندارد. پس باید فلش را از تلویزیون هوشمند خود جدا کرده و به کامپیوتر متصل کنید. اکنون زمان آن را رسیده برنامه ای که دانلود کرده بودید و در پوشه ای از حالت فشرده خارج کرده بودید را اجرا کنید.
در بالای صفحه دو خط از متنی نشان داده می شود که تیتر آن دو  و Drive 0 است شما باید Drive 1 در این مرحله روی  کلیک کنید تا آبی شود و به اصطلاح آن را Drive 1  .کنید select در این مرحله باید کار را به اتمام برسانید و روی  کلیک کنید Adjust USB . کار به پایان رسیده و  عملیات پارتیشن بندی فلش مموری شما انجام شده است و پیام آن قابل مشاهده است  .

 

دیدگاه‌ها

سلام چطور باید فلش رو از تلوزیون فرمت کرد؟من هرچی گشتم پیدا نکردم.
پاسخ: شما هنگامی که فلش خود را به تلویزیون متصل می کنید و معمولا وقتی که بخواهید روی فلش ضبط صکنیدپیغام اینکه این فلش موری باید پارتیشن بندی یا فرمت شود
ببخشید من هر چی که کلید ضبط کردن رو میزنم هیچی رو صفحه نمیاد
سلام دوست گرامی فلش رو باید با برنامه ای لینکشو گذاشتم فرمت کنید در صورتی که حجم فلش بیش از 20گیگ باشه خود تلویزیونهای هوشمندپیام می دهند برای فرمت شدن در غیر این صورت فقط با نرم افزار می تونید فرمت کنید لازم به ذکر است پسوندی که تلویزیون های هوشمند فرمت می کنند شبیه به سیستم عامل لینوکس هستش.
نتونستم دو گزینه را ببینم
سلام من همهی کارهایی که شما گفته بودید انجام دادم اما وقتی دکمه ی Adjust USB کلیک کردم فقط اومد check 1 check2 check3 check4 لطفا کمکم کنید
فلش خود را فرمت fat32کنید درست می شود
این روش برای الجی جواب نداد دو تا فلش رو امتحان کردم ، نمی دونم ولی اصلا توی تلویزیون گزینه فرمت نمیاد ، ولی توی راهنماش گفته که باید مقدار دهی بشه حافظه ای که به تلویزیون وصل بشه و احتمالا همون پارتیشن بندی و فرمت هست ....ولی این گزینه اصلا فعال نمیشه تا من بخوام فلش رو فرمت کنم.مدل تلویزیون : LG 32LN5720
1. نرم افزار را چگونه در صفحه ای که باز میشه دانلود کنم 2. فلش باید چند گیگ باشه
سلام دوست گرامی فلش رو باید با برنامه ای لینکشو گذاشتم فرمت کنید در صورتی که حجم فلش بیش از 20گیگ باشه خود تلویزیونهای هوشمندپیام می دهند برای فرمت شدن در غیر این صورت فقط با نرم افزار می تونید فرمت کنید لازم به ذکر است پسوندی که تلویزیون های هوشمند فرمت می کنند شبیه به سیستم عامل لینوکس هستش.
سلام من اینکارو کردم جواب داد اولین بار که فلش رو گذاشتم،پیام اومد که تاریخ وزمان رو تنظیم کنید-بعد از اینکه تنظیمشون کردم پیام اومد که فلش باید فرمت بشه بعداز اون هم که بقیه ماجرا... مسیر کار من داخل تلویزیون meno-system-time-clock-clock mode-manual-clock set-date-time البته تلویزیون ما سامسونگه وشاید فرق بکنه-ولی میدوارم به دردتون خورده باشه--
سلام دو گزینه ای که میگید روی صفحه ظاهر نمیشه چکار باید بکنم.
سلام، حتما باید با تلویزیون فرمت بشه؟ ینی با کامپیوتر فرمت کنیم نمیشه؟
به محضی اینکه شما فلش یا هارد دیسک را به تلویزیون متصل کنید البته باید توجه کنید که در پشت تلویزیون چندتا پورت USBدارد اون پورتی که روش نوشته شده Hddبه اون متصل کنید پیامی مبنی بر اینکه USBیه تلویزیون متصل است از شما اجازه می خواهد که این فلش یا هارد را Format فرمت نماید
سلاموقتی روی گزینه drive1کلیک میکنم error میده چکارکنم؟
فلش شما بایدفرمت Fat32باشد
دستت درد نکنه عالی بود ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
سلام ایا راهی وجود دارد فیلمهای ضبط شده روی تلوزیون LG smart tv 3D را به فلش مموری منتقل کرد.لطفا کمک کنید یک سال است از نلوزیون برنامه بچمو ضبط کردم اما نمبتونم منتقلش کنم به کامپیوترم و حافظه تلوریون رو هم اشغال کرده
سلام ایا راهی وجود دارد فیلمهای ضبط شده روی تلوزیون LG smart tv 3D را به فلش مموری منتقل کرد.لطفا کمک کنید یک سال است از نلوزیون برنامه بچمو ضبط کردم اما نمبتونم منتقلش کنم به کامپیوترم و حافظه تلوریون رو هم اشغال کرده
سلام وقتی من فلش را به تلویزیوت میزنم و دکمه ی ضبط را میزنم می گوید:دستگاه زمان دستگاه شما را پشتیبانی نمیکند . لطفا جوا ب دهید
سلام.همه این کارارو انجام دادم.ولی بعد از وصل فلش باز مینویسه باید فرمت بشه و در اخر مینویسه در ازمایش تست بزیرفته نشد.باید چیکار کنم حالا؟تلوزیوون هم سامسونگه.فلشم هم فرمت Fat32 هستش.منون
برا من همش میزنه not afs
برا من همش میزنه not afs
باسلام میخواستم لگه بشه از تمام مراحل عکس گذاشته شود مخصوصاتلویلزیون
اصلا گزینه ی فرمت بالا نمی آد گزینه باز کردن فلش بالا می آد اما در مبدل دیجیتال فرمت میشه
دمت گرم ، خدا خیرت بده
با سلام فایل از حالت فشرده خارج نمیشه فکر کنم مشکل داره..خودتون امتحان کنید لطفا فایل سالم را برام ایمیل کنید دستتون درد نکنه که ما را در مشکلات زندگی یاری میدید
تمامي اين ضبط نشدن فيلم ها بخاطر سرعت كم رايت فلش هست در ثاني ضبط كه ميكنه با ك فرمتي ضبط ميكنه كه نميشه بريزيش تو كامپيوتر و نگاش كني ..اصلا ديگه اين ضبط كردنه ارزش چنداني نداره داداش
تلویزیون ما خودش این گیرنده رو داره،برای ضبط فیلم حتما باید دستگاه داشته باشیم؟لطفا راهنمایی کنید
سلام.ببخشید برنامه رو میتونم از گوشی یا کامپیوتر دانلود کنم یا باید از تلویزیون دانلود شه؟
برنامتون عالی بود،مشکلم حل شد.متشکرم
باسلام من هارد به تلویزیون وصل میکنم و ضبط میکنم تمام عملیات ضبط درست انجام میشه و پس از استپ کردن پیغام میده که ضبط کامل شد. ولی بعدش میخوام برنامه ضبط شده رو ببینم هیچی نشون نمیده.مدل تلویزیون ال جی ال اف 55 هست. لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس
سلام.منم همين مشكل رو داشتم. تلويزيون رو رشن كن بعدش هاردت رو بهش وصل كن كليد ok روي كنترل رو فشار بده پايين صفحه تلويزيون يه سري امكانات ظاهر ميشه كه يكيشون نمايش فايل هاي ضبط شده هست. موفق باشي
سلام.میشه برای تلویزیون ال جی هم بگین چیکار باید کرد؟
ممنون عالی
سلام من وقتی فلش رو وصل می کنم اصلا پیغامی برای فرمت و پارتیشن و ... نمیاد چه کنم داشم؟
سلام خسته نباشيد ببخشيد اين فرمت كردن فلش به هيج وجه با دسگاه الجي نميشه اگه با سيستم عامل لينوكس فرمت كنيم درست ميشه لطفا جواب بديد
لینک برنامه ای که به xfs فرمت میکنه را نمیبینم لطفا راهنمایی فرمایید
بعد از اینکه ضبط شد چجوری باز تو کامپیوتر بریرزم؟
سلام من وقتی دکمه ضبط میزنم میگهusb باید به usb hddوصل بشه منظورش چیه؟ درصورتی که فلش وصله>؟
سلام. لطفا پاسخ دهید که آیا این روش روی همه تلویزیون های ال جی کار میکند یا نه فقط بعضی از آنها و اگر این روش فقط برای تلویزیون سامسونگه پس چجوری با تلویزیون ال جی فیلم ظبط کنیم؟
با کدوم لینک فلشو فرمت کنیم خواهشا لینکو بازم بدید.و این که چطوری میتونیم فیلم های ضبط شده رو از حافظه تلوزیون به فلش بزنیم
دوستان سلام.من یهفیلم دارم که به خاطره قفل داشتنش نمیتونم از کامپیوتر کپچرش کنم.اگه به تلویزیون وصل کنم با این روش میتونم از روش ظبط کنم و یه کپی بگیرم؟
سلام من تلویزیون ال جی uf640 بانه ای خریدم اصلن میشه با این تلویزیون تو فلش چیزی ریخت؟
سلام دوباره راستی برا تلویزیون ال جی uf640 تله تکست فارسی رو انتخاب میکنم ، میاد ولی از تله تکست میام بیرون دوباره تنظیمش بهم میخوره ، چکار کنم؟ راستی مکان رو هم سنگاپور معرفی کردم ایران نداره اگه برا اینم راهنمایی بفرمایین تشکر میکنم
سلام لطف کنین جواب سوالات دیروز منو یا تو سایت بزارین یا برام بفرستین به آدرس ایمیلم
من از تلوزیون samsung smart tvضبط میکنم اما وقتی می زنم به لپتاپ باز نمیکنه .چیکار کنم؟
سلام من همه ی کارهایی که نوشته بودین ر انجام دادم ولی اخر سر که فلش رو به تلویزیون میزنم و دکمه ضبط رو میزنم این خطا رو میده thi function is not availabe now کمک کنید لطفا اگه میشه جواب رو ایمیل کنید ممنون
سلام خطای this is not a xfs drive رو میده باید چی کنم؟
ضمن عرض سلام و خسته نباشید ببخشی من وقتی فلش رو به تلوزیون وصل میکنم و دگمه ضبط رو میزنم میگه موجود نیست، لطفا راهنماییم کنید با برنامه هم که گذاشتید نمیشه فلش رو فرمت کرد یعنی گزینه drive0 و drive1 ظاهر نمیشه باتشکر
سلام لطفاً توضیح بدید برنامه رو باید به فلش منتقل کنیم و بعد اجرا کنیم یا از خود کامپیوتر برنامه رو اجرا کنیم ؟ چون بعد از فرمت فلش در تلویزیون وقتی به کامپیوتر انتفال می دیم دوباره خود کامپیوتر پیغام فرمت کردن فلش رو می خواد
سلام ، آیا هر تلوزیون هوشمنمدی این امکان رو دارد ؟ برای مثال سامسونگ ، اکسویژن ، هایسنس و..
سلام ببخشيد من هارد يك ترا وصل كردم و بعد از فرمت هم ضبط مي شه كرد ولي محدوديت ضبط پيام مي دهد يعني ٣٧-٣٨صفحه ٨ تايي بيشتر ضبط نمي شه با اينكه كمتر از ٢٠٠ مگ بيشتر استفاده نشده ممنون مي شم راهنمايي كنيد كه غير محدود بتونيم ضبط كنيم
سلام منم مشکل یکی از دوستان رو دارم،لطفا بگید چجوری فلش رو به وسیله تلویزیون فرمت کنم؟ شدیدا تشکر
چرا در نرم افزار دو تا درایو نمیاد؟که من انتخابشون کنم؟؟؟؟؟؟؟
xfs جزو فرمت های سیستم عامل لینوکس هستش و برای اینکه تلویزیون بتونه یو اس بی رو بعنوان یک درایو برای ضبط ویدئو شناسایی کنه باید با یه ابزاری اونرو به صورت xfs فرمت کنید نه به صورت fat یا ntfs.
سلام رمز برنامه چیه
اقا بسیار بسیار بسیار ممنونم و با تشکر و خسته نباشی
این روش برای تی وی های LG جواب نمیده... چون اولا تی وی پیام فرمت نمیده، دوما وقتی خودت هم دستی فرمتش رو تنظیم کنی، این نرم افزار باز هم فرمتش رو تایید نمیکنه...
سلام من چند تا فیلم رو ضبط کردم بعد تو کامپیوتر نمیشه ریخت باید چکار کنم میگه باید فرمت شه بدون فرمت هم باز نمیشه
سلام تلویزیون سونی وقتی فلش را وارد میکنم هیچی نشون نمیده
با سلام چگونه فیلم های ذخیره شده تو حافظه تلویزیون را میشه پاک کرد؟
سلام. من وقتی فلش رو ب تلوزیون وصل میکنم ودکمه ظبط رو میزنم پیام میده دستگاه زمان دستگاه شما رو پشتبانی نمکند. اصلا گزینه فرمت ندارد و پیغام فرمت نمیده. خواهش میکنم کمکم کنید
با سلام ببخشید تلویزیون ما هم هوشمند ال جی است مطالب را از تلویزیون روی فلش می ریزیم و بعد می بریم توی کامپیوتر نشون می ده ولی نمی تونیم روی دی وی دی رایت کنیم یعنی از کامپیوتر روی دی وی دی رایت نمی شه نمی دونم به خاطر پسوندشان است چکار کنیم لطفا کمکم کنید. متشکرم.
سلام من حدودا 3ماهه تلویزیون الجی 85000 خریدم چندتایی کلیپ از خود تلویزیون ضبط کردم ولی الان نمیدونم چجوری باید حذفشون کنم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
سلام دکمه زرد بزنید می تونید پایینش جای تیک زدن میاد فیلم وقتی تیک خورد دکه قرمز رنگ رو فشار بدید حذف میشه
باسلام ما یک عدد تلوزیون سونی مدل w8500c داریم لطفا راهنمایی کنید چطوری مینوتونم فیلم ظبط کنم. ممنونم
سلام من تلویزیون سونی w600b دارم، با تغییر منطقه به استرالیا تونستم گزینه ضبط رو در قسمت home در قسمت channel فعال کنم.
سلام ببخشید من میخوام بدونم فلشم رو فرمتشو واسه تلویزیون الجی 49 اینچ 2016 چی قرار بدم؟
سلام چگونه می توانم با تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 32LH512U بر روی فلش فیلم ضبط کنم؟وقتی فلش به تلویزیون متصل می کنم پیغام فرمت نمی ده راستی چگونه می تونم منوی آن را فارسی کنم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.
سلام برای اینکه شما بتونید فیلم های در حال پخش رو در فلش ذخیره کنید باید فلش شما بالای 32گیگ فضا داشته باشد یا به عبارت دیگه باید از هارد اکسترنال استفاده کنید که پشت تلویزیون شما یک پورت usbهست که کنارش نوشته شده HHD بزنید می تونید فیلم ها رو در فلش ذخیره کنید برای فارسی کردن منو ها باید نرم افزار تلویزیون شما به روز رسانی بشه از طریق اینترنت توسط فردی که به آن تسلط داشته باشد
سلام،ممنون از جوابهای شفاف و خوبتون،تلوزیون ما sony w800c هست ساخت مالزی روی کنترلش دکمه ی ضبط وجود نداره لطف میکنین بگین که چطور باید فیلم ضبط کنم ایا باید کنترلو تعویض کنم یا با نصب برنانه خاصی حل شدنی هست ،سپاس از شما
سلام منم تلویزیون سونیkd8500دارم روکنترلش دکمه ضبط نداره ازهرکه هم میپرسم اصلا سردرنمیاره اگه راه حلی پیداکردی واسه ماهم بگو.باتشکرفقطتواینترنت نوشته اگه نرم افزارسیستم تلویزیون رواپدیت کنی قایلیت ضبطروی فلش روپیدامیکنه ولی اپدیت نمیشه ارورمیده
سلام بايد بري قسمت تنظيمات تنظيم مجددكني بعد قاره اقيانوسه راوكشورنيوزيلندرا انتخاب كني برنامه ضبط ظاهر ميشود
سلام برای دکمه ضبط برنامه TV remote for Sony رو از گوگل پلی برای اندروید دانلود کن، اون دکمه ضبط داره.
سلام.تلویزیون من مدل lg32lf510d هست. تلویزیونم محتویات فلش رو نشون میده و پخش میکنه ولی وقتی روی برنامه های در حال پخش دکمه ضبط رو میزنم پیغام میده که برای استفاده از ماشین زمان باید فلش رو به تلویزیون اتصال بدم در حالیکه فلش به تلویزیون وصل هستش.مشکل چیه ؟ لطفا اگر کسی میتونه کمکم کنه.
سلام.وقتی برنامه رو اجرا میکنم میزنه there are no drives باید چکار کنم ؟؟؟
سلام دوستان میشه روش ضبط فیلم از تلوزیونlgرو رو فلش با تصویر بزارید ممنون میشم
برنامه شما را اجرا کردم ولی در ال جی 43اینچ جواب نداد
وقتی فلش رو میزنم به تلوزیون میزنه ماشین زمان فلش رو پشتیبان نمیکند
مدل تلویزیون من 49UF 640 هستش و کنترلش هم دکمه ضبط نداره خواستم ببینم این نوع تلویزیون ضبط میکنه یا نه؟
الان من فیلم رو توی فلش ضبط کردم چه طور تو کامپیوتر ببینمش؟چه طور توی کامپیوتر بریزمش؟
سلام تلویزیون مدل 49lh549vماشین زمان داردیا نه اگر دارد چطور فیلم ها رو ظبط کنم
جهت اطلاع دوستان مدل تلویزیون من samsung 48JU8890 هست برای ضبط برنامه ها تا جاهایی پیش رفتم که واسه دوستان عزیز توضیح میدم ابتدا فلش را بالپ تاپ که سیستم عامل آن ویندوز 7 میباشد فرمت کردم. سپس فلش را داخل پورت USP تلویزیون(HHD) گذاشتم عزیزان توجه داشته باشند که من قبل از اینکارها واسه تلویزیون از طریف وای فای خونه یک ایمیل تعریف کردم حتما برای ضبط کردن باید تلویزیون با تیونر خودش یادر واقع با گیرنده خودش باشه بعد با ریموت که یک علامت ضبط کردن داره و روی صفحه تلویزیون هم مشخصه آنرا فعال کردم دراینجا فرمت شدن فلش شما را تلویزیون اعلام میکند گزینه قبول را بزنید بعداز مدت یک دقیقه با کم و زیادش فلش شما به سیستم تلویزیون فرمت میشود البته اگر قابلیت آنرا داشته باشد(سرعت مورد نیاز)فلش من سلیکان 16 گیگ بود.اکنون تلویزیون بعداز فرمت و اجازه ضبط کردن کارش را شروع میکند. تا اینجای کار بدون نقص صورت گرفت حالا فلش را از پورت خارج کردم وبا نرم افزاری که از قبل داخل لپ تاپ ریخته بودم همه محتویات ضبط شده از جمله محتویات فیلم که با فرمت SRF بودرا مشاهده کردم. در مراحل بعد هر کاری کردم وحتی با نرم افزار دیگه تبدیل به فرمت TS کردم اما نتونستم فیلم را مشاهده کنم؟ نمیدونم اشکال کجاست.......
سلام >تلویزیون ما ال جی هست قبلا ایکون کم کردن صدا فرق میکرد الان عوض شده چیکار کنم
سلام من ال سی دی سونی مدل 1080full HD دارم که قدیمی. چطوری باید برنامه تلویزیون رو ضبط کنم.
خدای خیلی کار خوبیه نیازی نیست ویدیو به کامپیوتر متصل بشه برای تبدیل فیلم راحته دستتون درد نکنه راحت شدم
چطوری فلش و زدم به تلویزیون مینویسه یو اس بی کابل و متصل کنید
فوری لطفا کمک کنید من میخوام اهنگهای توی فلش رو با تلوزیون هوشمند اسمارت گوش کنم تنظیمات خاصی نداره؟
یکی توضیح دهد فیلمهای ضبط شده روی حافظه تلویزیون را چگونه پاک کنیم ؟
سلام روی تلوزیون سونی مدل KDL_46EX650 جواب میده؟؟
آقا من نمیتونم برنامه رو دانلود کنم
با تشکراز شما ببخشید شروعتون بسیار مبهمه. فایل زیپ را ابتدا کجا دانلود کنیم و ثانیا این لینکی که از طریق کلمه دانلود فایل وارد میشیم که دردسر ساز شده و سیستم را بهم می ریزه واصلا این برای چی گذشتین...ثانیا این درایو یک که می گید در کدوم یک از فایل های باز شده پیداست؟
با سلام و خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون عالی بود
خیلی سایت خوبی دارین ممنون
برای من درایو 1 و درایو 0 اصلانمایش نمیده فقط گزینه adjust هست
با سلام بنده تلویزیون ایکس ویژن دارم و هنگامی که از طریق فلش قصد دیدن کلیپ داریم یک سری اعلان در بالای صفحه نشان داده میشود برای برداشتن این اعلان ها چه باید کرد
ببخشید میشه کنسول بازی را که به تلویزین وصل کردیم با استفاده از فلش مموری از بازی که با استفاده از کنسول بازی میکنیم فیلم گرفت
ببخشید میشه با این کار از تلویزین sony 55 اینچ 3d فیلم گرفت
با سلا.منظورتون از نرم افزار 63147 کدوم نرم افزاره؟خیلی ممنون
خواننده گرامی منظور نرافزار UFS Explorer که می تونید از لینک زیر دانلود کنید http://www.sysdevlabs.com/download/ufsxrci.exe
ببخشید من وقتی میخوام دانلود کنم چند صفحه جدید باز میشه و اون برنامه دانلود نمیشه چی کار کنم
دوست عزیز کدام برنامه رو می خواید دانلود کنید بفرمایید تا کمکتون کنم.
چطور میتونم از برنامه در حال پخش کپی برداری کنم روی فلش. تلویزیونم الجی مدل 49LH549V می باشد لطفا پاسخگو باشید
یه راه دیگه اینه که خودتون فرمت USB رو به NTFS تغییر بدین و دیگه نیازی به دانلود نرم افزار نیست برای تلویزیون سامسونگ این کار جواب میده تلویزیون های دیگه رو امتحان نکردم
با سلام برنامه برای من دانلود نمیشه
سلام،لطفا و خواهشا اگه میتونید راهنمایی کنید تلوزین ال جی هوشمند دارم، برا ضبط فیلم حافظه خودش کمه، فلش میزارم اما رو فلش نمیره وضبط نمیکنه ولی فیلم رو فلش رو پخش می کنه،لطفا راهنمایی کنید...سپاس

صفحه‌ها

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت